9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    NextSelection

Front row wel of niet geinstalleerd (?) [OPGELOST]

Ik heb een 15 inch Macbook Pro en sinds kort kan ik geen gebruik maken van mijn Front Row.

Ik wilde via mijn remote naar front row gaan maar het starte niet op. Dus ik ging kijken of mijn remote misschien stuk was, wat ik erg onwaarschijnlijk achtte omdat ik er niks geks mee doen, en bleek dat deze wel gewoon werkte als ik gewoon het volume wilde veranderen of naar het volgende nummer in iTunes wilde gaan. Ook iAlertU werkt gewoon dmw van de menu knop ingedrukt te houden.

Conclusie; mijn front row is volgens mij niet geinstalleerd of er is iets mis mee. Opstarten dmv :apple: +esc werkt ook niet.

In de finder ‘front row’ ingetypt te hebben zie ik een ” Front Row crash.log ” ik snap daar de ballen van, dus ik weet echt niet hoe dit op te lossen. Ook google en de zoekfuntie hebben mij niks wijzer gemaakt.

Mac OS opnieuw installeren heb ik onlangs gedaan en daarna merkte ik dat het niet meer werkte, kort voor de installatie heb ik het niet geopend dus kan ik niet zeggen of het toen wel werkte. Ik heb het een tijdje geleden wel gebruikt.

Hopelijk kan iemand mij helpen en kan ik weer gebruik maken van Front Row!

Ps. als iemand de .log file wilt zien, ff op aanvraag, want anders komt er een grote lap tekst in dit topic.

Bijdrager
    Nikita

Ik zou zeggen; probeer het eens opnieuw te installeren dan: http://www.apple.com/downloads/macosx/apple/macosx_updates/frontrow13.html 8)

Bijdrager
    NextSelection

Ook dat heb ik geprobeerd, maar dan zeg hij dat ik geen update kan installeren omdat er geen volledige versie geinstalleerd is.

Dus als er een download is voor de volledige versie van front row of iemand die weet hoe je het opnieuw moet installeren dan hoor ik het graag.

Bijdrager
    Juch

heb je wellicht bestanden weggegooid?

p.s. al een herstart geprobeerd?

Bijdrager
    NextSelection

Nee niet dat ik weet.

En herstart helpt ook niet.

Bijdrager
    Nikita

Met de Installatie DVD die bij je MacBook Pro hoort, kan je ook ‘los’ de aparte software installeren.
    Stop de 1e DVD in je drive en klik in het venster van de DVD op “Install bundeld software only”. Dan krijg je zo’n Installatieprogramma, en als je dan vervolgens op “Aangepaste installatie” klikt (knop onderaan, beschikbaar nadat je de hardeschijf hebt geselecteerd), kan je ook o.a. Front Row apart installeren.
    Hopelijk werkt dat wel :)

Bijdrager
    NextSelection

Dankjewel Nikita.

Heb front row opnieuw geinstalleerd dmv de installatie cd,
    daarna gelijk de update uitgevoerd en hij doet het weer prima!

Misschien dat ik wat verwijderd had of iets, dat blijft nog wel een raadsel voor me, maar ach..

HIJ DOET HET :D

Bijdrager
    Nikita

Tja… Nouja, hij doet het en dat is het belangrijkste :)

Bijdrager
    Ztev

Dank je!
    Dit had ik ook nodig!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.