4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Siri

Front Row van Tiger naar Snow Leopard

Hallo.
    Is er een mogelijkheid om de Front Row van Tiger, met de animatie enzo, over te zetten naar Snow Leopard? Ik vind die van Tiger namelijk een heel stuk mooier. Is er een optie om deze er naast te installeren, zodat ik dus allebei de Front Row’s kan gebruiken?
    Koen.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Je kan gewoon de Front Row versie van Tiger naar SL kopieeren, ik heb het zelf ook een tijdje geleden gedaan (nog wel op Leopard!). Dus die van Tiger uit /Systeem/Bibliotheek/CoreServices/FrontRow.app weer naar /Systeem/Bibliotheek/CoreServices/FrontRow.app in SL. Let er wel op dat je Front Row uit SL zelf we backupt! Mocht je geen Tiger hebben:
    1. Front Row uit Tiger hier (update versie)
    2. Klik op het gedownloade ‘FrontRowUpdate1.3.1.pkg’ bestand met de rechtermuisknop en klik op ‘Toon pakketinhoud’. Zoek dan naar ‘Archive.pax.gz’ en open deze. Dan verplaats je de Front Row versie van daaruit naar /Systeem/Bibliotheek/CoreServices.

Bijdrager
    Siri

En, heb ik er dan twee, of kan ik m’n oude FrontRow dan weer updaten naar de nieuwe?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Ja, je hebt er dan twee, zodat je de nieuwe (van SL) terug kan zetten. Uiteindelijk bied Software Update ook de mogelijkheid om weer naar de SL versie te updaten.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.