7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    SvS

Front Row en iPhoto met twee accounts hoe?

Nou, ik heb de Macbook eindelijk binnen. Heel erg blij mee. Mooi ding! Ik ben alleen maar vol lof over.

Nou, mijn vriend ook. Inmiddels heeft hij ook een eigen account. FrontRow is echt te gek speelgoed!

Mijn vriend heeft ook in iPhoto zijn/onze foto’s zitten en ik ook. (niet dubbel)
    Bij FrontRow kun je ook kiezen voor ‘gedeelde foto’s’, we hebben dat allebei geactiveerd in onze iPhoto’s, maar dan zoekt hij het alleen in airport-netwerk, niet binnen 1 mac. Dan krijgen we melding dat er geen gedeelde foto’s in netwerk gevonden kan worden.

Is er een manier om dat gewoon niet in netwerk te zoeken, maar alleen bij andere accounts binnen 1 mac?

Bijdrager
    Nikita

De gedeelde functie werkt alleen als iPhoto openstaat. Dus je kan wel je iPhoto open zetten en dan die andere ook (op dezelfde Mac, als je meerdere gebruikers hebt, via Snelle Gebruikersoverschakeling). Dan zal FrontRow ‘m waarschijnlijk wel herkennen.

Wat je anders ook kan doen is binnen iPhoto twee albums maken, 1 voor jou en 1 voor je vriend. Maar ik kan me voostellen dat dat geen voorkeur heeft.

Bijdrager
    inactiveaccount

Dat delen en snel gebruiker wisselen werkt bij mij prima met iTunes en muziek delen. Dus met iPhoto zal dat ook wel goed werken lijkt me.

Bijdrager
    SvS

Helaas…
    iPhoto staat open bij beide, sharing is actief…
    Maar FrontRow blijft gewoon naar netwerk zoeken buiten de mac.

Is er nergens een voorkeurenpanel daarvoor?

Bijdrager
    Quad

Misschien zitten de computers niet in dezeflde IP range?

Bijdrager
    klaus

Quad, het gaat hier over 2 accounts op dezelfde mac.

Bijdrager
    Quad

aha, ok!

dan weet ik het ook niet.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.