15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    dintel

Front Row

Ik was benieuwt naar het vermogen van Front Row. Ik bedoel hiermee,

:apple: Hoe goed werkt de afstands bedining?

:apple: Hoe snel gaan de batterijen?

:apple: Hoe is het bereik?

Bijdrager
    PietjePuk

Don’t EVER do this again!

Bijdrager
    dintel

Dit mag dicht…

Bijdrager
    Bor

What do I have to say?

Bijdrager
    Juch
    ”dintel”

Ik was benieuwt naar het vermogen van Front Row. Ik bedoel hiermee,

:apple: Hoe goed werkt de afstands bedining?

:apple: Hoe snel gaan de batterijen?

:apple: Hoe is het bereik?

– Werkt uitstekend, zeer groot bereik en batterijen gaan lang mee. Wat mijn voorgangers bedoelen is, op een ietwat vriendelijkere manier, dat je deze informatie al kunt vinden op het forum. Even zoeken in het vervolg…

– Benieuwd schrijf je met een D.
    -Afstandsbediening is een woord en wordt met “ie” geschreven.
    -Het antwoord op jouw vraag hoe snel gaan je batterijen, zoals jij hem stelt, zou moeten zijn: Niet snel, ze liggen voornamelijk op je bureau. Wat jij bedoelde te vragen was… Hoe snel gaan ze op

Bijdrager
    dintel

Tja, dislexie of zo ik weet niet hoe ik het spel is lastig…

Bijdrager
    DK master

Iedereen onder de 16 heeft ook dyslexie tegenwoordig he… :|

Anoniem

Iedereen die te lui is om de ingebouwde spellingscontrole van OSX te gebruiken is niet dyslectisch, maar gewoon een lui varken.:?

Bijdrager
    Kryptonate
    ”Zakske”

Iedereen die te lui is om de ingebouwde spellingscontrole van OSX te gebruiken is niet dyslectisch, maar gewoon een lui varken.:?

Hij heeft nog geen mac, lees zen signature er maar eens op na :)

Bijdrager
    Juch
    ”dintel”

nou goed dan, dat je ‘bedining’ zo geschreven hebt is je vergeven. Dat je compleet het woordje ‘op’ vergeet is al wat lastiger met dyslexie, maar dat je benieuwd met een t schrijft heeft natuurlijk barweinig met dyslexie te maken. Meer te maken met onoplettendheid en onverschilligheid of wellicht puur onwetendheid… maar ja, ik neem aan dat je op 14-jarige leeftijd succesvol de basisschool hebt doorlopen….

Het is echt niet persoonlijk dintel, ik wil je ook niet bang maken of wegjagen. Je bent vast een topgozer, maar (dit geldt trouwens voor iedereen wat mij betreft…14, 18, 44,102) let een beetje op je spelling. We leven in een geciviliseerd tijdperk.

Anoniem
    ”Kryptonate”

Dan trek ik m’n woorden terug. :innocent:

Bijdrager
    xkrprtl
    ”Zakske”
    ”Kryptonate”

Dan trek ik m’n woorden terug. :innocent:

Dan neem… :evil:

Bijdrager
    n8n
    ”Kryptonate”
    ”Zakske”

Firefox heeft het ook :evil:

Bijdrager
    Cloudsurfer

Nog nooit een afstandsbediening gebruikt, topic starter?

Bijdrager
    FilX
    ”Juch”
    ”dintel”

nou goed dan, dat je ‘bedining’ zo geschreven hebt is je vergeven. Dat je compleet het woordje ‘op’ vergeet is al wat lastiger met dyslexie, maar dat je benieuwd met een t schrijft heeft natuurlijk barweinig met dyslexie te maken. Meer te maken met onoplettendheid en onverschilligheid of wellicht puur onwetendheid… maar ja, ik neem aan dat je op 14-jarige leeftijd succesvol de basisschool hebt doorlopen….

Het is echt niet persoonlijk dintel, ik wil je ook niet bang maken of wegjagen. Je bent vast een topgozer, maar (dit geldt trouwens voor iedereen wat mij betreft…14, 18, 44,102) let een beetje op je spelling. We leven in een geciviliseerd tijdperk.

Wat dit d’s en t’s betreft zit je er naast. Dat is juist een groot probleem voor de meeste mensen met dyslexie. Ook het vergeten van woorden is een typisch gevalletje van dyslectie.

Ik ben zelf dyslect en doe altijd mijn uiterste best om goed te spellen. Dat gaat nog wel eens fout. Ik ben inmiddels 32 en ook dit is niet persoonlijk bedoeld, je bent vast een top gozer, maar de arogantie van veel mensen die ik al m’n leven lang over me heen krijg als je een d of een t verkeerd neerzet, moeite hebt met het spellen van de meest makkelijke woorden en daar naar vraagt is misschien wel erger en ergelijker dan verkeert gespelde woorden in een stukje tekst. Je wordt, ook weer in dit topic, als ‘dom’, ‘lui’, ‘niet goed opgelet op school’, ‘we verwachten dat je dat wel kan want je hebt toch de basisschool doorlopen’ etc. Wat voor mensen ‘gewoon’ is, is voor andere mensen niet zo ‘gewoon’. Mijn beste verdediging als kind was altijd “zeur niet, je weet wat er staat en wat ik er mee bedoel”, misschien een wat gemakkelijke opstelling die ik nu meer kan nuanceren, maar dat is wel waar taal in essentie voor is: het overbrengen van een boodschap. Hoe het gespeld is gaat vooral over de vorm, ook belangrijk, maar om daar op een forum zo belerend over te gaan doen…

Dan is het nederlands ook nog eens een verdomd moeilijke taal. Het heeft zo veel regels en uitzonderingen op de regels. Daarnaast zijn er zoveel klanken die op verschillende manieren gespeld kunnen worden (het d,t, dt verhaal, de g en ch, ij en ei). Voor dyslecten een ramp.

Om het andere geluid ook maar even te laten horen…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.