4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    iJack

    Fritxbox 7170, wel netwerk, geen wifi

    Vandaag van XS4ALL een nieuw modem gekregen, een Fritzbox 7170. Alles aangesloten en via mijn bedrade netwerk werkt alles prima. Ook heb ik een WIFI signaal alleen geen internetverbinding over WIFI. Al van alles geprobeerd, alle instellingen lijken goed te staan maar toch krijg ik WIFI niet aan de praat.

    Signaalsterkte ruim voldoende, wachtwoorden en beveiliging kloppen maar geen internet op mijn MBP…

    Any ideas?

    Bijdrager
    Oppie

    Haal alle beveiliging eens weg op de Fritzbox.

    Bijdrager
    datadirected

    Beetje off-topic, maar, sowieso even de nieuwste firmware downloaden en installeren mocht je dat nog niet gedaan hebben.

    Geachte XS4ALL abonnee,

    XS4ALL hecht er veel waarde aan dat u kan beschikken over een veilige en
    optimaal werkende verbinding en wijst u daarom op een belangrijke firmware
    update voor uw FRITZ!Box modem. Hieronder leggen wij uit waarom de update zo
    belangrijk is en hoe u de nieuwe firmware kunt installeren.

    Waarom nieuwe firmware installeren?
    Als u bij bellen gebruik maakt van het FRITZ!Box modem, dan zijn diverse
    telefoonnummers (waaronder voicemail en 112) mogelijk niet bereikbaar zonder
    nieuwe firmware op het FRITZ!Box modem. Download de firmware en installeer
    deze op uw FRITZ!Box modem.

    Hoe installeer ik de nieuwe firmware?
    Wij hebben een instructie geplaatst op onze website. Klik op de onderstaande
    link voor alle aanwijzingen om de nieuwe firmware te installeren.
    http://www.xs4all.nl/helpdesk/adsl/fritzbox/update.php .
    Met het updaten van uw modem verandert er niets aan uw huidige
    modeminstellingen. Het installeren van de nieuwe firmware is eenvoudig en
    neemt enkele minuten in beslag.
    Mocht u toch nog vragen hebben over het updaten, dan kunt u natuurlijk
    bellen met onze helpdesk via het speciaal hiervoor ingerichte
    helpdesknummer: 020 – 398 76 10.

    Bijdrager
    iJack

    Dank voor de tips. Ik heb (na veel te lang doorklooien) de Fritzbox een harde reset gegeven en alles opnieuw ingesteld. Nu handmatig en volgens de bijgevoegde instructie. Inmiddels werkt het allemaal weer..

    Groet, Jaap.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.