-
Q:
Fritxbox 7170, wel netwerk, geen wifi
Vandaag van XS4ALL een nieuw modem gekregen, een Fritzbox 7170. Alles aangesloten en via mijn bedrade netwerk werkt alles prima. Ook heb ik een WIFI signaal alleen geen internetverbinding over WIFI. Al van alles geprobeerd, alle instellingen lijken goed te staan maar toch krijg ik WIFI niet aan de praat.
Signaalsterkte ruim voldoende, wachtwoorden en beveiliging kloppen maar geen internet op mijn MBP…
Any ideas?
Beetje off-topic, maar, sowieso even de nieuwste firmware downloaden en installeren mocht je dat nog niet gedaan hebben.
Geachte XS4ALL abonnee,
XS4ALL hecht er veel waarde aan dat u kan beschikken over een veilige en
optimaal werkende verbinding en wijst u daarom op een belangrijke firmware
update voor uw FRITZ!Box modem. Hieronder leggen wij uit waarom de update zo
belangrijk is en hoe u de nieuwe firmware kunt installeren.Waarom nieuwe firmware installeren?
Als u bij bellen gebruik maakt van het FRITZ!Box modem, dan zijn diverse
telefoonnummers (waaronder voicemail en 112) mogelijk niet bereikbaar zonder
nieuwe firmware op het FRITZ!Box modem. Download de firmware en installeer
deze op uw FRITZ!Box modem.Hoe installeer ik de nieuwe firmware?
Wij hebben een instructie geplaatst op onze website. Klik op de onderstaande
link voor alle aanwijzingen om de nieuwe firmware te installeren.
http://www.xs4all.nl/helpdesk/adsl/fritzbox/update.php .
Met het updaten van uw modem verandert er niets aan uw huidige
modeminstellingen. Het installeren van de nieuwe firmware is eenvoudig en
neemt enkele minuten in beslag.
Mocht u toch nog vragen hebben over het updaten, dan kunt u natuurlijk
bellen met onze helpdesk via het speciaal hiervoor ingerichte
helpdesknummer: 020 – 398 76 10.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.