6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Dj Joost

Freeway vraagje

Hoi,

Ik ben sinds kort een tot nu toe al zeer tevrede freeway gebruiker maar ik het een vraag (en later misschien nog wel meer).

Als ik grafisch vlak teken, en ik typ daar een tekst in wil ik deze tekst gecentreerd in het vlak hebben. Nu kan ik de tekst wel verticaal uitlijnen met tekstpalet. Maar ik heb geen idee hoe ik de tekst horizontaal zou moeten uitlijnen?

Hoplijk kan iemand mij hiermee helpen.

MvG

Joost

Bijdrager
    Double_UK

Eh… even kijken of ik je vraag begrijp.

Je wil een tekst gecentreerd hebben.

En de uitlijn-mogelijkheden in de ‘inspecteur’ bedoel je niet?

Want daar kan je je tekst mee centreren.

:?

Bijdrager
    Dj Joost

Ik wil mijn tekste horizontaal en verticaal gecentreerd hebben. En ik kan bij de inspecteur alleen bij paragraaf een vertikale uitlijning vinden, en geen horizontale.

Een voorbeeld is hier te zien. De tekst in de menubalk staat al wel vertikaal in het midden maar nog niet horizontaal.

Bijdrager
    Dj Joost

Nog een vraagje over het gebruik van png afbeeldingen. Als ik een logo oplsa als png-24 transparant, en ik deze importeer in freeway zie ik een mooie transparante achtergrond, maar als ik de site bekijk in safari zie ik alsnog een witte achtergrond.

Weet iemand hoe ik dit zou moeten oplossen?

Bijdrager
    rvanheukelum

Je haalt horizontaal en vertikaal door elkaar. Denk eens aan horizon … horizontaal. Je wil de tekst vertikaal centreren bedoel je eigenlijk.
    Gebruik padding … klaar.

Bijdrager
    rvanheukelum
    ”Dj

Weet iemand hoe ik dit zou moeten oplossen?

Plaats de beelden pass-through in layers.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.