5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Johnyw

Freeway & dynamic sites bouwen?

Goeiemorgen,

Ik zoek naar een gedetaileerde tutorial over hoe je in Freeway een dynamische site kan bouwen?

Ik heb Mysql, PHP & phpmyAdmin draaien.

Wie kan me verder helpen?

enig idee?

THX

Bijdrager
    rvanheukelum

Ik zou hier eens kijken. Op dit moment is er volgens mij geen duidelijke handleiding voor het gebruik van PHP actions, wat wel welkom zou zijn.

Bijdrager
    Johnyw

Het is inderdaad een ramp. Ik heb het eerst Draemweaver MX aangekocht en daar is inderdaad een tutorial bij, maar bij mij lukt het niet!

Dan maar Freeway aangekocht, dat zou de zaken makkelijker maken !?

En dan de actions gedownload om bv te connecteren met een MySql database want zo schrijft men:

“Using the Item Action, you can get records from your database with ease. Simply define the fields you wish to look up, and let the Action do the rest.”

Define the fields ??? Waar en hoe ???

En, de betreffende site, daar word je ook niets wijzer! Ook the user manual die bij freeway komt laat je wat dat betreft in de steek: zoeken op het trefwoord MySql geeft GEEn enkel resultaat.

Toch bedankt voor de tip

Bijdrager
    rvanheukelum

Ik post die vraag over php-handleidingen wel even op de Discussionlist van Softpress. Daar krijg je gegarandeerd een antwoord. Of van de gebruikers of van Softpress zelf.

Bijdrager
    Johnyw

Kijk, dat had ik mij nu ook al afgevraagd, hoe in godsnaam post je daar een vraag?

Voor zover ik zie kan je alleen maar abonneren???

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.