21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    macpeto76

FaceTime: mijn iPhone belt zichzelf op

Vannacht om 03:27 uur werd ik gebeld op mijn iPhone door mijn eigen nummer! Het was een facetime oproep, de beller was ikzelf maar dat kon niet want ik lag te pitten. Al mijn macs in het netwerk stonden vannacht uit dus die kunnen er volgens mij ook niets mee te maken hebben.

Heeft iemand misschien een logische verklaring voor deze freaky gebeurtenis? Kan een iphone spontaan zichzelf gaan bellen?
    En nee, ik was niet dronken. En nee, ik heb het niet gedroomd.

Bijdrager
    Palevo

Sterker nog, ging mijn vriendin facetime’n. Die lag langs me, lijkt me dan erg overbodig ;).
    Exact op dezelfde tijd. Heb helaas geen verklaring voor je, weet wel dat het spontaan gebeurde.
    Buggie ?

Bijdrager
    macpeto76

was dat ook vannacht bij jou? Ook om 03:27 uur?

Bijdrager
    Palevo

3.26 zie ik nu.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Niet gehad, maar het lijkt een bug, meerdere mensen hebben rond dezelfde tijd last.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ikwas inslaap gevallen met m’n iPod en om 4 voor half 4 wets ik plots wakker er speelde een ringtone af ik heb m’n oordopjes uitgegooid en ben doorgeslapen

Bijdrager
    macpeto76

Ik ben al blij dat ik niet de enige ben…. Dacht dat iemand mijn telefoon gekloond had……:)

Bijdrager
    MichMich

Ik werd vannacht op exact de zelfde tijd gefacetimed door m’n vriendin. Ben benieuwd wat hier de oorzaak van is.

Bijdrager
    Afroman

Ik had er geen last van. Wellicht omdat ik geen vriendjes heb met een geactiveerd Facetime? Of dat ik niet op het Wifi zit?

Bijdrager
    Poekz

Vannacht om 3.25 heeft mijn iPhone de telefoon van mijn man, die van de buurman en de iPod touch van mijn zus gefacetimed. Dit terwijl ik gewoon sliep. Ik weet niet of ik nog meer ‘slachtoffers’ heb gebeld. Hopelijk wordt er snel bekend wat er is gebeurd!

Bijdrager
    macpeto76

#Poekz : Maakt de buurman gebruik van jullie wifi netwerk?

Bijdrager
    Yaris

Op andere fora wordt er ook over geschreven. Mensen zijn overal ter wereld op hetzelfde tijdstip opgebeld geworden. Apple zal met een verklaring moeten komen.

Bijdrager
    zoebo

Bij mij precies hetzelfde verhaal… Vannacht mijn vriendin die zei: ik hoor wat rinkelen. Verder geen aandacht aan geschonken tot vanochtend toen ik zag dat “ik” mijn schoonvader vannacht gebeld had met Face-time… Beetje raar verhaal niet…? Laat Apple maar met een verklaring komen iid…

Bijdrager
    Poekz

#macpeto76
    Nee, hij heeft zijn eigen wifi. Maar mijn zus woont aan de andere kant van het land en die heb ik ook ‘gebeld’…

Bijdrager
    RJ

Ook ik ben gebeld, op mijn iPhone door mijn andere facetime adres van mijn iMac (via email). Heeft er iemand ook daadwerkelijk opgenomen? Ik namelijk niet, dus vraag me af wat er te horen was.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik ben gebeld door iemand uit mijn klas

Bijdrager
    MichMich

Volgens mij hebben de telefoons niet gebeld, maar heeft de ontvangende telefoon alleen aangegeven dat er gebeld werd. Wellicht heeft apple perongeluk een batch foutieve facetime pushes er uit gegooid. Misschien van oproepen die een andere keer niet zijn doorgekomen. Overigens kwm het telefoontje in mijn geval van mijn vriendin, die op di moment in Vancouver zit en uitsluitend een MacBook heeft met FaceTime Beta er op.

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik heb facetime op mijn iPhone 4 en op de iMac maar op geen van beide devices gebeld.

Bijdrager
    diedbaas

raar, ik had ook om 3.28 een gemiste facetime oproep van mijn huisgenoot :S

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik heb ook een iPhone 4. Ben niet gebeld, terwijl ik toch regelmatig de service gebruik. Bizar dat jullie hier allemaal last van hebben!

Bijdrager
    Yaris

Weet iemand al iets meer over de oorzaak? Knappe communicatie van Apple.

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.