8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    dragondcelet

Frame iPhone 6s vervagen

Hallo iedereen

Ik heb vorige week mij een veiling goedkoop en iPhone 6s silver 64GB kunnen kopen voor €500. Ik ben er echt blij mee maar helaas is het silver en ik zou graag een space gray willen. Ik heb zelf al het scherm kunnen vervangen maar ik zou nu ook graag de achterkant willen vervangen. Jammer genoeg is dat niet zo makkelijk als het scherm. Het is erg ingewikkeld en. Ik ben bang dat ik iets zal beschadigen. Dus vraag ik me af of Apple het voor me zou willen doen. Wat denken jullie?

Ik weet dat het een absurde vraag is maar ja alvast bedankt.

Bijdrager
    Pietje13

Apple of ieder willekeurig telefoon reparatie bedrijf zal het vast voor je willen doen maar reken maar dat er een flink prijskaartje aanhangt.

Wat dacht je er van om je telefoon gewoon op marktplaats te zetten? Lijkt mij een stuk minder arbeidsintensief en een stuk goedkoper. Telefoon op marktplaats, vraag er €625 voor. Verkoop hem voor alles boven de €600 en zoek dan op marktplaats een space grey op voor iets in de buurt van €625.

Bijdrager
    Niels

Of nog beter, ruil via marktplaats

Bijdrager
    Shmoo

+1 verkoop of ruil hem met iemand.

Bijdrager
    Jeddes

Niet aan beginnen. Idd gewoon proberen te ruilen via marktplaats ed.

Bijdrager
    RoyB

Of een skin erover heen plakken dan is die gelijk bestand tegen krassen en als je er op uitgekeken bent haal je het er weer af !

Bijdrager
    KarelWillem
    Bijdrager
    Hyrax

Leuk voor je garantie:angel:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.