1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:

Bijdrager
    remcoa7x

Foutmeldingen iTunes

Goedenavond,

Ik was vanavond bezig mijn iTunes wat op orde te brengen. ik heb een aantal nieuwe albums aangekocht en wil deze netjes met album cover hebben staan in iTunes, wat vrij logisch is. Helaas krijg ik de foutmelding (-609)

“Er kan geen albumillustratie voor ‘artiest – album’ worden gevonden. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-609)”
    http://nl.tinypic.com/r/35jxxrl/8

Dit vind ik erg vervelend, toen ben ik gaan googlen, en daar begonnen ze over mijn internetverbinding. Er kwamen hier en daar wat tips naar boven dat ik uit moest loggen bij de iTunes Store, iTunes compleet af moet sluiten, daarna opnieuw opstarten en weer inloggen, dan zou de foutmelding zich niet meer voor moeten doen. Helaas heeft dit niet gewerkt, en dus kom ik hier opzoek naar een andere oplossing.
    Heeft iemand enig idee hoe dit probleem op te lossen valt?

Dan heb ik nog een ander probleem. (Ja, je zult het niet geloven…)
    Ik wilde dus de nieuwe muziek op mijn iPad en iPhone zetten, zodat ik er on-the-way ook naar kan luisteren, toen ik zelf een fout heb gemaakt op mijn iPad die ik niet zomaar kon aanpassen wilde ik de iPad herstellen middels de button op iTunes.
    Wel toen kwam de volgende foutmelding:

“iTunes kan geen verbinding tot stand brengen met de iPad-software-updateserver, omdat u niet bent verbonden met het internet.”
    http://nl.tinypic.com/r/s58ew3/8

Dit is volkomen onzin, want als dit het geval was geweest, had ik niet eens hier dit bericht kunnen typen.
    Mijn wifi connectie is in orde, en ik heb zelf mijn ethernetkabel erbij gepakt, dus op dit moment kan ik zelfs kiezen tussen bedraad internet, of wifi.

Heeft iemand enig idee hoe deze twee problemen opgelost kunnen worden?
    Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
    Remco

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.