4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    veerrr22

Foutmelding verbinding netwerk

Gisteravond ging het ineens mis. Mijn macbook verbrak ineens de verbinding met het netwerk van thuis. De airport werkt wel gewoon, want ik kan meeliften op een ander netwerk. Maar als ik verbinding wil maken met mijn eigen netwerk krijg ik een foutmelding: ‘Er heeft zich ene fout voorgedaan tijdens het verbinden met het Airport Network ……..’.
    Iemand enig idee waar de fout kan liggen?

Mijn toetsenbord doet tegelijkertijd ook niet wat hij moet doen. Dit is wat ik krijg als ik hoofdletters wil typen met shift aan de linkerkant: qwertyuioPASDFHJKL::”|ZXCVBNM<>?. De helft doet het dus niet. En met de rechter shift krijg ik wel allemaal hoofdletters, maar doet dit { teken het niet voor de andere kant.:(

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uitgelegd heb.

Bijdrager
    KingAchille

Beetje moeilijk allemaal:)
    Heb je de laatste firmwireversie van je keyboard wel?
    Mvg,

Bijdrager
    veerrr22

Bedankt voor de tip. Ik kan hem alleen niet installeren, omdat ik niet de goede versie heb:
    ‘BuiltInKybdFirmwareUpdate.pkg’ kan niet worden geopend. Voor dit pakket is Mac OS X 10.5 vereist.

Geen idee welke versie ik wel heb?? Ik heb Tiger en volgens mij is dat versie 10.4.
    Als ik verder naar nieuwe software updates zoek zijn deze er ook niet.

Denkt iemand dat ik het probleem, van de hoofdletters, op kan lossen door leopard aan te schaffen?

Bijdrager
    Hansi2124

Dat zou het misschien wel kunnen oplossen, maar je kan dan beter Tiger (die heb je toch neem ik aan) opnieuw installeren als je dat zou willen. Die firmware update is dus niet voor jouw systeem, dus die kan je weggooien…. Kan je niet ergens een firmware update op de site van Apple vinden waar jij wat aan hebt?
    En heb je al opgestart van de Tiger-dvd met de D-toets ingedrukt, zodat je hardware getest wordt?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.