1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    bunqueejump

    Foutmelding TomTomGo

    Ik ben benieuwd of anderen ook deze foutmelding krijgen bij CarPlay.
    Heel vaak (dus niet altijd) geeft Carplay bij het opstarten van TomtomGo dat ik mijn abonnement moet verlengen. Dat is dus al gebeurd want bij mijn TomTomGo staat automatisch verlengen aan.

    Navraag bij TomTomGo (ging heel moeizaam trouwens) gaf mij advies om contact op te zoeken met Apple. Lijkt mij dat dit meer een punt is voor de app maker zelf.

    De app zelf doet het gewoon verder goed, daar klaag ik niet over. M.u.v. dat je via de nu uiteindelijk aanwezig zoekfunctie minder goed namen van bedrijven bijvoorbeeld kunt zoeken dan bij Waze die ook nog eens gratis is.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.