8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    neelflick

Foutmelding iTunes

Beste allemaal,
    Sinds een week of twee komt deze melding tevoorschijn als ik iTunes open waardoor ik er niet meer in kan.
    Ik dacht dat ik een oude versie had maar ik heb geen updates.
    Ik heb een macbook pro mid 2009 met 250 gb SSD erin.
    Kan iemand mij helpen?
    Alvast bedankt

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Als ik zo eens op het Internet zoek naar die foutmelding, dan krijg ik de indruk dat het komt omdat je een bètaversie van iTunes gebruikt. Door de nieuwste versie te downloaden bij Apple en die te installeren zou het opgelost moeten zijn. (Als hij klaagt dat hij niet kan installeren omdat de versie die je al hebt nieuwer is, moet je je huidige iTunes eerst in de prullenmand gooien.)

Bijdrager
    neelflick

Bijdrager
    neelflick

Bijdrager
    McPim

Hier staat een oplossing om de permissies van iTunes te veranderen waardoor je het wel kunt verwijderen. En daarna de nieuwe versie installeren.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    neelflick op 12 september 2016

O ja, dat gedoe … Als het goed is kun je daaromheen door in de Finder naar Programma’s te gaan, iTunes aan te klikken (één keer) en dan het infovenster te openen (met ⌘i), waarna je helemaal onderaan „everyone” op „Lezen en schrijven” zet. iTunes zou nu wel de prullenmand in moeten kunnen.

Bijdrager
    McPim

Precies wat er in mijn link staat Jakko :nerd: Maar altijd handig om het even te vertalen..

Bijdrager
    neelflick

Bedankt voor de reacties McPim en Jakko Westerbeke! Het is gelukt en het werkt perfect! Bedankt!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.