9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Klaarbenje

[Opgelost] Foutmelding installeren Office

Beste allemaal, ik probeer op mijn iMac Office (voor Mac) 2016 te installeren, maar dat lukt niet. Het programma is normaal gedownload, maar als ik het bestand probeer te openen geeft het aan dat de beveiliging dit tegenhoudt. Op zich raar aangezien Windows toch als een betrouwbare ontwikkelaar wordt gezien (in de instellingen staat ook geselecteerd dat zowel programma’s uit de Appstore als ontwikkelaars waarvan identiteit bekend is geïnstalleerd mogen worden). Als ik de instellingen probeer te omzeilen door het bestand via Finder + ctrl > open te openen, dan krijg ik de volgende foutmelding:

De bewerking kan niet worden voltooid.
    (com.apple.installer.pagecontroller fout -1.)

Microsoft_Office_2016_15.41.17120500_HomeStudent_Installer.pkg’ kan niet worden geopend.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt voor het meedenken!

• Dit onderwerp is gewijzigd 3 weken, 6 dagen geleden door  Night. Reden: Topic opgelost

Bijdrager
    macmaus

Is dat niet de standaard beveiliging van je systeemvoorkeuren? Daarin geef je aan welke programma’s wel en niet mogen worden geopend.

Moderator
    Night

Als de oplossing van @macmaus niet werkt, probeer het dan eens met Pacifist.

Bijdrager
    Groentenboer

sudo spctl –master-disable

Bijdrager
    Beech

Waar heb je het programma vandaan ?

Bijdrager
    Beech

Bijdrager
    GoeieDag

Gewoon dit al geprobeerd: https://support.apple.com/kb/PH25088 ?

Bijdrager
    Klaarbenje

@macmaus Klopt, die instellingen stonden goed en toch lukte het niet.

@beech Ik had het programma gewoon legaal gekocht en gedownload van de site van Windows Office
    Dankjewel voor de laatste link, daarmee is het gelukt! (opnieuw gedownload maar dan via de link op die pagina).

Allemaal bedankt voor het meedenken!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.