10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    knippie

[Opgelost] Foutmelding in iTunes over iPad

Sinds de update naar High Sierra heb ik dagelijks een probleem met iTunes. Ik krijg 2 of 3x per dag een melding dat iTunes geen verbinding kan maken met de iPad van mijn vrouw. Als ik deze melding krijg kan ik klikken op wat ik wil maar, er gebeurt niets. De waarschuwing gaat niet weg en iTunes is vanaf dat moment niet meer te benaderen. Ik moet iTunes dan geforceerd stoppen en opnieuw opstarten.
    Ik heb veel geprobeerd natuurlijk de code, iPad gereset, Mac opnieuw opgestart, niets helpt het blijft terugkomen. Het probleem met mijn iPad is er niet daar komt geen melding voor. Als ik opnieuw opgestart heb staat de iPad van mijn vrouw gewoon in iTunes en kan ik er alles weer mee doen.

Bijdrager
    Beech

De iPad van je vrouw al eens met een kabeltje verbonden ? En wat zijn dan de instellingen ? Welke Apple ID heeft die iPad ? Al eens een keer uitgelogd ?

Bijdrager
    knippie

Ja heb met kabel aan de Mac gehangen, apple id is dezelfde als mijn iPad en ja, ook uitgelogd. Wat voor instelling bedoel je.

Bijdrager
    Beech

Of bij openen van iTunes verbonden moet worden met de iPad.

Bijdrager
    knippie

Ook dat staat aangevinkt.

Moderator
    Night

En je kan op de iPad wel de toegangscode intypen?

Bijdrager
    knippie

Ja dat is geen enkel probleem, de iPad staat nu gewoon in iTunes. Vandaag heb ik nog geen melding gehad, misschien komt dat omdat ik HS opnieuw heb geĂ¯nstalleerd.

Bijdrager
    Beech

En er is een iTunes update.

Bijdrager
    knippie

Sinds het vernieuwen HS en update iTunes, geen meldingen meer gehad.

Moderator
    Night

Misschien toch tegen een bugje of iOS/MacOS compatibiliteitsfoutje gelopen. Fijn dat het i.i.g. weer werkt :-)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.