4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    IPhonePeter

Foutmelding Hardware test na plaatsen ssd

Hi mede omt lezers,

Zoals sommige al aan mijn vorige topic gezien hadden heb ik een ssd in mijn mac mini geplaatst (cosair force 3 240gb).
    Maar nu heb ik voor de zekerheid even heen hardware test uitgevoerd er krijg ik de volgende foutmelding:

4HDD/11/40000000: SATA(0,0)

Wat betekent dit komt dit omdat het een ssd is ?

alvast bedankt voor jullie reactie’s:lol:

Bijdrager
    IGBA

Dat geeft aan dat er een probleem met de ssd is. Mogelijk zit de kabel niet goed vast. Maar het kan ook zijn dat de schijf zelf defect is.

Bijdrager
    IPhonePeter

Bedankt voor je reactie.
    Het probleem is al opgelost het was een software matig probleem ik heb even met de schijfhulpprogramma de schijf gecontroleerd en de problemen opgelost. morgen zal ik nog een keer een hardware test doen en kijken of het probleem weg blijft.
    Wat wel nog best raar is dat isatpro aangeeft dat de ssd 128 graden is zelfs vlak na het opstarten ik denk dat dit gewoon een software fout is van de ssd zelf.

Bijdrager
    IPhonePeter

Helaas weer even een hardwaretest gedaan maar toch weer de foutmelding gekregen het vreemde is als ik binnen mac osx een controle uitvoer en vervolgens een hardware test doe is hij weg maar als ik hem weer een tijdje gebruik en vervolgens een tijdje uitzet en de hardwaretest weer uitvoer komt hij weer terug.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.