4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    dame.blanche

[Opgelost] foutmelding foto's en filmpjes importeren bij Foto's

Hey!

Ik krijg deze foutmelding bij het importeren van mijn foto’s en filmpjes naar m’n iMac.foutmelding Foto's

Als ik op m’n iPhone zie over welke bestanden het gaat, lijkt alles wel in orde te zijn. Het zijn zowel filmpjes als .movkes van live photos die een foutmelding geven. Naar mijn Google Foto’s syncen ze wel goed.

M’n iMac draait op High Sierra en m’n iPhone is een XR met de laatste iOS-versie.Hoe kan ik dit toch in orde krijgen?

Ik vind het straf dat Foto’s hier problemen mee heeft…

Bijdrager
    Shmoo

Waarschijnlijk een Mojave only support dingetje.

Wat is de gehele foutmelding? Je kunt de kolom kleiner em groter schalen zodat het beter zichtbaar is.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Geeft Foto’s elke keer deze foutmelding voor die bestanden, of lukt het wel als je het opnieuw probeert? Bij mij is het ook een paar keer voorgekomen dat Foto’s iets niet importeerde (maar dan maar één of twee foto’s terwijl ik er meer dan dat wilde importeren), en als ik dan nog een poging deed met alleen die foto’s, lukte het wel.

Bijdrager
    dame.blanche

Inderdaad, na herstarten en alle updates uit te voeren, lukt het wel zonder problemen. Gek. Bedankt allebei!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.