4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

    Bijdrager
    nigelllv

    Foutmelding bijwerken iTunes Match

    Hi,

    Als ik op mijn mbp iTunes Match ga bijwerken via het store menu, krijg ik áltijd een foutmelding. Ik krijg dan te zien dt ik moet uitloggen en daarna weer inloggen, als ik dit feestje elke keer moet doen dat ik wil gaan bijwerken, á 30 minuten wordt ik niet bepaald vrolijk.

    Ik gebruik IM ook op mijn iMac maar hier heb ik nooit last. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Apple support kon me ook niet verder helpen, of ik moest langs de store. Volgens de persoon die ik sprak lag het niet aan IM maar aan mijn macbook. Helaas is de dichtstbijzijnde store voor mij 2 uur rijden..

    Hoor graag tips!


    Bijdrager
    tarun

    Heb je als eens geprobeerd om uit- en weer in te loggen?


    Bijdrager
    nigelllv

    ja zo gebruik ik het al meer dan een jaar, maar om dit 4 keer per week te doen.. Dit is niet bepaald de manier hoe het hoort te werken.


    Bijdrager
    iMachia

    Voor mij één van de redenen om te stoppen Match. Ik heb ruim een maand discussie gevoerd met de helpdesk (aardige jongens, willen graag helpen etc.) maar ik kwam geen stap verder. Inloggen is een groot probleem, bijwerken is een ramp.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.