6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Geert

Foutmelding bij inloggen berichten app Mountain Lion

Ik ben net overgestapt op ML en sindsdien kan ik niet meer voor iMessage inloggen in de berichten app. In Lion had ik de beta app geïnstalleerd.
    Elke keer wanneer ik probeer in te loggen krijg ik dit:

”Uw Apple ID “[email protected]” kan op dit moment niet worden gebruikt voor het instellen van iMessage.
    Als dit een nieuwe Apple ID is, hoeft u niet nog een ID aan te maken. Om deze Apple ID met iMessage te gebruiken, neemt u met de onderstaande code contact op met de ondersteuning van iMessage.
    Klantcode: ****-****-****”

Ik zit momenteel in Indonesi├ź, en kan moeilijk contact opnemen met Apple.
    Weet iemand wat er aan te doen is?

Bijdrager
    Geert

Blijkbaar was de afbeelding niet goed geupload:

Bijdrager
    Geert
    Bijdrager
    Geert

Blijkbaar kan het niet zo. Er staat in iedergeval:

”Uw Apple ID “[email protected]” kan op dit moment niet worden gebruikt voor het instellen van iMessage.

Als dit een nieuwe Apple ID is, hoeft u niet nog een ID aan te maken. Om deze Apple ID met iMessage te gebruiken, neemt u met de onderstaande code contact op met de ondersteuning van iMessage.

Klantcode: ****-****-****”

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Als je steeds je posting wil aanpassen of aanvullen, kan je dit beter doen door naar je avatar van jouw posting te gaan, klikken op het driehoekje en vervolgens op Bewerk. Jouw topic ziet er nu al zo slordig uit, dat dit niet direct mensen zal aanspreken om je te helpen.
    Afbeeldingen afkomstig van Imageshack zijn niet direct te gebruiken op dit forum. Je kan altijd beter de image vanaf je computer uploaden naar OMT door gebruik te maken van de Img-tag.[/mod]

Bijdrager
    Geert

Dank je Hansi2124,
    Kan ik mijn latere posts ook verwijderen?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.