4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    doggie

foutmelding bij archiveren iDVD project.

Hoi
    Ik ben schijfruimte aan het creëren en daarvoor ben ik mijn iMovie / DVDprojecten aan het opruimen.
    Dus ben driftig aan het archiveren van mijn DVD projecten geslagen om vervolgens overal een disc img van te maken. Maar nu krijg ik plotseling bij het archiveren iedere keer na een paar minuten een foutmelding i.v.m. het bewaren van m’n project op ’t scherm. Ik wil ze op een externe schijf bewaren. Heb er al, zonder problemen een aantal gedaan, dus beetje vreemd. Iemand enig idee? En is het trouwens beter om eerst te archiveren en daarna een disc img van van dat archief te maken of kan je dat archiveren overslaan. Is dat veilig? En zit er in dat disc img. dan ook alles in, net als in een archief?
    Groetjes, Doggie

Bijdrager
    Fester

Mijn laatste 2 iMovieprojecten heb ik met iDVD menuutje e.d opgebouwd, tijdens dat opbouwen laat ik alvast coderen in de achtergrond en brand de dvd dan als discimage.
    ( zit er geen dvd in de drive, omdat ik knettergek wordt van de lange duur van dat coderen en de fan van mijn harddrive komt bijna naar buiten ).
    de discimage zet ik dan op een zaterdag in Toast en ga hem dan branden, en dat duurt dan maar een 20 minuten.

Hoop dat je er iets aan hebt:D

Bijdrager
    doggie

Oke, maar hoe doe ik dat, dat op de achtergrond coderen? En dat werkt alleen als je bezig bent met je project naar ik begrijp. Nu heb ik al mijn projecten al af en dat achiveren lukt dus plotseling niet meer. Kan ik dan ook van mijn iDVD project meteen een img file maken? Zit daar dan ook alles in zodat je het naar een andere computer kan verplaatsen, indien nodig?
    Groetjes, Doggie

Bijdrager
    Fester

Ja, inderdaad, de schijfkopie ( onder voorkeuren ) kan ik inderdaad meenemen naar een andere mac.
    Ik hoop weer dat je er iets aan heb, ik ga nu vroeg naar bed. Vannacht eindelijk weer een vakantievideotje opbouwen in Griekenland 8)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.