5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    @win

Foutmelding Apple id en wacht bij inloggen icloud en itunes

Wie kan me helpen met het volgende. Ik kan niet meer inloggen via mijn iphone op icloud en itunes en appstore. Hij geeft telkens aan dat apple id en/of wachtwoord niet kloppen. Terwijl ik het gewijzigd heb en de nieuwe wachtwoord gebruik.

Het inloggen via de iMac gaat wel. Dit doe ik via mijn nieuw wachtwoord.

Als ik op iemand anders zij n telefoon via de appstore mijn account wil inloggen geeft hij ook dezelfde foutmelding aan.

Bijdrager
    pruus
    Bijdrager
    McPim

En als je zeker weet dat het niet aan jou ligt bel je Apple toch? https://getsupport.apple.com , klik op ‘Meer’ -> ‘iCloud’ -> ‘Account en Configuratie’ -> ‘Problemen met iCloud accounts oplossen’ -> “Nu spreken met Apple Support’. Vul je gegevens in en je wordt (meestal vrijwel meteen) teruggebeld. Als je iCloud gebruikt is support gratis.

Bijdrager
    @win

Beste pruus,
    Bedankt voor je reactie. maar zoals je kunt lezen in mijn vraag heb ik al een keer mijn wachtwoord aangepast.

Bijdrager
    @win

Beste mcPim,
    Dank je wel voor je reactie hier zou ik inderdaad iets aan hebben gehad. echter is het probleem zelf opgelost, maar vind het nog wel vreemd. Mijn iphone gaf op een gegeven momnet aan dat mijn account was vergrendeld. Vervolgens naar de link gegaan om te ontgrendelen en toen heb ik ook een nieuw wacht woord moeten opgeven. toch maar geprobeerd. en vanaf dat moment kon ik wel inloggen op mijn iphone. Zowel icloud als Appstore/ itunes.

Toch blijft het vreemd. Dat iphone met mijn gewijzigde oude wachtwoord wel toegang gaf op de iMac en niet op de ipHone. Gelukkig nu wel op beide.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.