3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Beenkens

Foutmelding app-update iTunes: " … pagina verouderd … "

LS,

Ik heb nu al sinds een tweetal weken van de ene op de andere dag ‘last’ van de volgende foutmelding. Heb trouwens ook al inmiddels een halve oplossing en workaround hiervoor gevonden zodat anderen hier misschien ook nog wat aan hebben. Ik kon zelf namelijk nergens een oplossing voor dit issue vinden (wel andere postings op andere forums, maar zonder oplossing).

Probleem
    Zodra ik iTunes (Versie 10.5.3 (3)) laat zoeken naar updates voor mijn iPhone komt er een overzicht van een aantal apps. Vervolgens klik ik op ‘download alle gratis updates’ om vervolgens allereerst de melding te krijgen dat sommige apps leeftijdsgebonden materiaal bevatten. Als ik dan op ‘OK’ klik krijg ik meteen daarna de volgende melding: de informatie op deze pagina is verouderd. Als ik dan weer op ‘OK’ klik en opnieuw iTunes laat zoeken naar updates, krijg ik weer exact hetzelfde overzicht van app-updates te zien. Waarna het verhaal weer van vooraf aan begin.

Workaround
    Bij toeval ontdekte ik dat als ik eerst handmatig alleen de app met leeftijdsgebonden materiaal download (even gokken welke dat is …) en dan opnieuw het overzicht ververs, ik wél automatisch alle updates in 1 keer kan laten binnenhalen. Nogmaals, de wereld vergaat niet met dit issue;) maar ik was eigenlijk benieuwd of meer mensen dit probleem hebben en misschien wél een echte oplossing weten.

Reeds geprobeerd
    – Resetten van bestandspermissies
    – Library consolideren
    – Diverse malen herstarten
    – Resetten van ‘warnings’ en ‘cache’
    – Uitloggen en weer opnieuw inloggen in de store

Overige informatie
    – iTunes Versie 10.5.3 (3)
    – Mac OS 10.6.8
    – Incl. alle updates

Groet!
    Fernao

Bijdrager
    Wiki Post

Bijdrager
    NicknameB

Ik heb hier nu ook last van, sinds de update naar iTunes 11. De oplossing van de leeftijdsgebonden app werkt idd!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.