-
Q:
Foutje Bol.Com Koptelefoon van 135± -> 6 euro.
http://www.bol.com/nl/p/sony-mdr-xb910-on-ear-koptelefoon-zilver/9200000011167627/
Veel plezier
Mochten ze ooooit geleverd worden.Rickje op 26 januari 2014Dank, zojuist besteld.
Achteraf betalen (indien het idd ooit geleverd gaat worden)
Edit: is het nog enigszins een leuke hoofdtelefoon?
Dit meen je niet echt serieus?
sunapple op 26 januari 2014Vaak gaan ze achteraf nog zeuren om het extra geld leert mijn ervaring met zulke fouten op een andere webshop..
En terecht want het verschil is dusdanig groot dat je niet anders kunt dan vermoeden dat het hier om een fout gaat. Je kunt wel bestellen maar doordat het overduidelijk een fout is heb je geen poot om op te staan. De website mag uitleveren maar hoeft dat absoluut niet. Waarschijnlijk annuleren ze gewoon de order.
Rickje op 26 januari 2014Shmoo op 26 januari 2014Rickje op 26 januari 2014Dank, zojuist besteld.
Achteraf betalen (indien het idd ooit geleverd gaat worden)
Edit: is het nog enigszins een leuke hoofdtelefoon?
Dit meen je niet echt serieus?
Wel, ze gaven de optie om achteraf te betalen… na de levering.
Grote kans dat je dus de originele prijs gaat betalen omdat de fout alweer is rechtgezet.
intense op 26 januari 2014Rickje op 26 januari 2014Shmoo op 26 januari 2014Rickje op 26 januari 2014Dank, zojuist besteld.
Achteraf betalen (indien het idd ooit geleverd gaat worden)
Edit: is het nog enigszins een leuke hoofdtelefoon?
Dit meen je niet echt serieus?
Wel, ze gaven de optie om achteraf te betalen… na de levering.
Grote kans dat je dus de originele prijs gaat betalen omdat de fout alweer is rechtgezet.
karelschapie op 26 januari 2014Ik was op tijd vanmiddag!
Dan moeten ze eerst nog het overige geld zien te krijgen, foutje bedankt
Off totic : citeren is niet nodig indien je onder de post reageert
Ik zou het helemaal niet prettig vinden om voor 6 euro zo’n koptelefoon te kopen, omdat ik dan altijd in m’n achterhoofd heb, dat iemand anders daar een strop aan heeft gehad. Zelfs al is het een gigant als bol.com
Het staat misschien heel erg ‘Roomscher dan de Paus’ zo hier in deze reactie, maar het is niet anders.
Jhingha op 26 januari 2014Razer had ook zo een fout gemaakt en had toen besloten de producten gewoon te leveren… ergens hoop ik dat Bol.com hetzelfde doet
Zoiets doet een bedrijf alleen als ze er zelf indirect beter van kunnen worden omdat het in de media is geweest en niet standaard.
Ik denk dat mensen die wel een bestelling geplaatst hebben maar nog niet hun rekening hebben voldaan gewoon een annulering per e-mail krijgen en mensen die wel al direct voldaan hebben krijgen dan voor het ongemak een tegoedbon van 10 of 15,- die te gebruiken is bij de volgende bestelling.
Zoiets zal het worden denk ik.
@Marius1976 Klinkt heel normaal hoor, voor mij, dat je je zo voelt dan. Ik denk dat er veel mensen zijn die er uiteindelijk zo over denken, zich zo voelen ivm dergelijke zaken. Doch, deze mensen hoor je niet aangezien ze meer zwijgen, stiller en terughoudender zijn. Het spreken trekt ze weg bij zichzelf, en het is juist die nabijheid bij zichzelf die bestaan mogelijk voor ze maakt.
Imade op 27 januari 2014…en Bol.com mag zelfs de originele prijs eisen, zelfs na levering…
Ja, dat is ook een manier om je spullen aan de man te brengen.
Als de prijs je niet bevalt, dan mag je altijd van je recht gebruik maken om de goederen weer terug te sturen. Volgens de wet tot zeven dagen na ontvangst en bij Bol zelfs 30 dagen, tenzij de goederen van een externe verkoper komen, dan is het 14 dagen.
Met zo’n prijsverschil weet je wel zeker dat het niet klopt.
KarelWillem op 27 januari 2014Imade op 27 januari 2014…en Bol.com mag zelfs de originele prijs eisen, zelfs na levering…
Ja, dat is ook een manier om je spullen aan de man te brengen.
Dat is de wet… je weet dondersgoed dat dit NIET klopt.
Imade op 27 januari 2014KarelWillem op 27 januari 2014Imade op 27 januari 2014…en Bol.com mag zelfs de originele prijs eisen, zelfs na levering…
Ja, dat is ook een manier om je spullen aan de man te brengen.
Dat is de wet… je weet dondersgoed dat dit NIET klopt.
Bol.com zal de bestelling waarschijnlijk gewoon annuleren met de melding dat er een fout is gemaakt met de prijs. Vervolgens kun je als klant natuurlijk alsnog eisen dat levering plaatsvindt tegen de lage prijs, maar met een dergelijke prijs heb je geen schijn van kans. De prijs was dermate laag ten opzichte van de reguliere prijs, dat je zelf ook wel had kunnen nagaan dat er kennelijk een fout was gemaakt. En dat zal de rechter je dus ook vertellen. Of eigenlijk: je juridisch adviseur, als het een goede is die niet ter meerdere eer en glorie van zichzelf je in een onhaalbare zaak wil storten.
Bol.com kan niet eisen dat je alsnog de volle prijs betaalt. Ze kunnen je wel voorstellen het product alsnog tegen de daadwerkelijke prijs te leveren, het is dan natuurlijk aan jou als koper om te zeggen of je dat wilt.
Ik kan mijn eigen reactie niet meer terug vinden, maar ooit kocht ik bij de Albert Heyn voor 10 euro een normaal behoorlijk prijzige draadloze hoofdtelefoon van (ik geloof ook) Sony.
Er gebeuren vreemdere dingen op de wereld.
Bol.com is dan wel weer zo dat ze het dure foutje direct goedmaken, door die Sony voor verreweg de hoogste prijs in Nederland te verkopen.
KarelWillem op 27 januari 2014<knip>
Bol.com is dan wel weer zo dat ze het dure foutje direct goedmaken, door die Sony voor verreweg de hoogste prijs in Nederland te verkopen.Ik snap ook niet dat Bol.com zo groot is geworden. De meeste prijzen zijn gewoonweg te hoog, zeker voor een online winkel.
Ze zullen dus wel iets heel goed doen, maar ik zie nog steeds niet wat.
Ja, reclame maken.
Tegenwoordig nog gekker doordat ze alle grotere dozen voorzien van hun logo e.d.
Ik had laatste een slee besteld (mocht het misschien in de komende honderd jaar nog twee dagen sneeuwen) in de vorm van een grote ronde plastic schotel.
Wat doen ze: de schotel was 66,5cm doorsnee, en de doos waar die in zit 1,5 x 1,5 x 1 meter!
Ja, dan val je natuurlijk wel op, het logo ten minste, als je daarmee op de fiets naar huis rijdt. (pakket was op postkantoor afgeleverd)Bol.com doet het goed, doordat ze bekend zijn én een heel groot assortiment hebben waarvan het overgrote deel morgen bij je thuis kan zijn. Dat stukje zekerheid doet ook wel wat. En zo groot is het prijsverschil ook niet altijd, zeker niet als je de verzendkosten ook meerekent. Voor mij betekent het dat ik die paar euro extra dan wel weer over heb voor een bewezen geode ervaring ten opzichte van bestellen bij een partij waarvan ik dat eerst nog maar moet zien.
Laatst wel ook zo’n fraai staaltje “groots” verpakken meegemaakt, een plaat die in een flinke doos werd geleverd.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.