30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 39)
  • Q:
    Bijdrager
    Jhingha

Foutje Bol.Com Koptelefoon van 135± -> 6 euro.

Bijdrager
    Rickje

Dank, zojuist besteld.
    Achteraf betalen (indien het idd ooit geleverd gaat worden;) )

Edit: is het nog enigszins een leuke hoofdtelefoon?:P

Geblokkeerd
    Anoniem

Vaak gaan ze achteraf nog zeuren om het extra geld leert mijn ervaring met zulke fouten op een andere webshop..

Bijdrager
    KarelWillem

Ooit hebben we zo twee dozen TomTom-houders voor de iPod touch gekregen.
    Gewoon 25 besteld, en netjes geleverd gekregen, voor een hele rare prijs.

Nu houd ik het maar even bij 1 hoofdtelefoon.

Bijdrager
    Shmoo
    Rickje op 26 januari 2014

Dank, zojuist besteld.

Dit meen je niet echt serieus?

Bijdrager
    mytecmaster

Al aangepast zodra ik naar betalen ga, staat er 199;-) mensen uitkijken he

Bijdrager
    hasseltse huzaar

op de link geklikt…..staat er voor 199 Euro

Bijdrager
    goulashkanone

Ik heb er ook eentje besteld, je weet maar nooit.
    Zo ooit een Nikon V1 gekocht bij de Mediamarkt online voor ongeveer de helft.
    Die werd ook netjes geleverd.

Geblokkeerd
    Anoniem

Bij mij ging het trouwens om €0, dus ze gingen er vanuit dat ik gewoon niet wilde betalen.. Misschien als het toen €1 was geweest dat het wel was gelukt. Ben benieuwd hoe voor jullie afloopt!

Bijdrager
    iep
    sunapple op 26 januari 2014

Vaak gaan ze achteraf nog zeuren om het extra geld leert mijn ervaring met zulke fouten op een andere webshop..

En terecht want het verschil is dusdanig groot dat je niet anders kunt dan vermoeden dat het hier om een fout gaat. Je kunt wel bestellen maar doordat het overduidelijk een fout is heb je geen poot om op te staan. De website mag uitleveren maar hoeft dat absoluut niet. Waarschijnlijk annuleren ze gewoon de order.

Bijdrager
    karelschapie

Ik was op tijd vanmiddag!

Bijdrager
    Targaryen

Ga je écht niet krijgen hoor. Zal een gevalletje zijn van ‘wij beroepen ons op…’. Mail-a-Mac heeft het ook eens voorgehad. iPads voor 10 euro in plaats van 329,- euro. Bestellingen werden geannuleerd en betalingen terug overgemaakt.

Bijdrager
    Rickje
    Shmoo op 26 januari 2014

Dank, zojuist besteld.

Wel, ze gaven de optie om achteraf te betalen… na de levering.:lol:

Bijdrager
    intense megavis
    Shmoo op 26 januari 2014

Dank, zojuist besteld.

Grote kans dat je dus de originele prijs gaat betalen omdat de fout alweer is rechtgezet.

Bijdrager
    1984
    intense op 26 januari 2014
    Shmoo op 26 januari 2014

Dank, zojuist besteld.

Grote kans dat je dus de originele prijs gaat betalen omdat de fout alweer is rechtgezet.

karelschapie op 26 januari 2014

Ik was op tijd vanmiddag!

Dan moeten ze eerst nog het overige geld zien te krijgen, foutje bedankt

Off totic : citeren is niet nodig indien je onder de post reageert

Bijdrager
    Jhingha

Razer had ook zo een fout gemaakt en had toen besloten de producten gewoon te leveren… ergens hoop ik dat Bol.com hetzelfde doet:)

Bijdrager
    Marius1976

Ik zou het helemaal niet prettig vinden om voor 6 euro zo’n koptelefoon te kopen, omdat ik dan altijd in m’n achterhoofd heb, dat iemand anders daar een strop aan heeft gehad. Zelfs al is het een gigant als bol.com

Het staat misschien heel erg ‘Roomscher dan de Paus’ zo hier in deze reactie, maar het is niet anders.

Bijdrager
    Shmoo
    Jhingha op 26 januari 2014

Razer had ook zo een fout gemaakt en had toen besloten de producten gewoon te leveren… ergens hoop ik dat Bol.com hetzelfde doet:)

Zoiets doet een bedrijf alleen als ze er zelf indirect beter van kunnen worden omdat het in de media is geweest en niet standaard.

Ik denk dat mensen die wel een bestelling geplaatst hebben maar nog niet hun rekening hebben voldaan gewoon een annulering per e-mail krijgen en mensen die wel al direct voldaan hebben krijgen dan voor het ongemak een tegoedbon van 10 of 15,- die te gebruiken is bij de volgende bestelling.

Zoiets zal het worden denk ik.

Bijdrager
    Imade

Houd wel rekening mee dat Bol.com NIET tot levering verplicht is en Bol.com mag zelfs de originele prijs eisen, zelfs na levering.
    Bij zulke lage prijzen weet je al dat het fout zit.

Bijdrager
    Janjans

@Marius1976 Klinkt heel normaal hoor, voor mij, dat je je zo voelt dan. Ik denk dat er veel mensen zijn die er uiteindelijk zo over denken, zich zo voelen ivm dergelijke zaken. Doch, deze mensen hoor je niet aangezien ze meer zwijgen, stiller en terughoudender zijn. Het spreken trekt ze weg bij zichzelf, en het is juist die nabijheid bij zichzelf die bestaan mogelijk voor ze maakt.

Bijdrager
    KarelWillem
    Imade op 27 januari 2014

…en Bol.com mag zelfs de originele prijs eisen, zelfs na levering…

Ja, dat is ook een manier om je spullen aan de man te brengen.:)

Bijdrager
    Franky Mac

Als de prijs je niet bevalt, dan mag je altijd van je recht gebruik maken om de goederen weer terug te sturen. Volgens de wet tot zeven dagen na ontvangst en bij Bol zelfs 30 dagen, tenzij de goederen van een externe verkoper komen, dan is het 14 dagen.

Met zo’n prijsverschil weet je wel zeker dat het niet klopt.

Bijdrager
    Imade
    KarelWillem op 27 januari 2014
    Imade op 27 januari 2014

Dat is de wet… je weet dondersgoed dat dit NIET klopt.

Bijdrager
    makasa

Zegt weer veel over de mentaliteit van mensen.

Bijdrager
    jf
    Imade op 27 januari 2014
    Imade op 27 januari 2014

Dat is de wet… je weet dondersgoed dat dit NIET klopt.

Bol.com zal de bestelling waarschijnlijk gewoon annuleren met de melding dat er een fout is gemaakt met de prijs. Vervolgens kun je als klant natuurlijk alsnog eisen dat levering plaatsvindt tegen de lage prijs, maar met een dergelijke prijs heb je geen schijn van kans. De prijs was dermate laag ten opzichte van de reguliere prijs, dat je zelf ook wel had kunnen nagaan dat er kennelijk een fout was gemaakt. En dat zal de rechter je dus ook vertellen. Of eigenlijk: je juridisch adviseur, als het een goede is die niet ter meerdere eer en glorie van zichzelf je in een onhaalbare zaak wil storten.

Bol.com kan niet eisen dat je alsnog de volle prijs betaalt. Ze kunnen je wel voorstellen het product alsnog tegen de daadwerkelijke prijs te leveren, het is dan natuurlijk aan jou als koper om te zeggen of je dat wilt.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik kan mijn eigen reactie niet meer terug vinden, maar ooit kocht ik bij de Albert Heyn voor 10 euro een normaal behoorlijk prijzige draadloze hoofdtelefoon van (ik geloof ook) Sony.

Er gebeuren vreemdere dingen op de wereld.:)

Bol.com is dan wel weer zo dat ze het dure foutje direct goedmaken, door die Sony voor verreweg de hoogste prijs in Nederland te verkopen.

Bijdrager
    taxandria

Gaat hem waarschijnlijk niet worden, zoek anders maar even de jurisprudentie op van Otto.nl en flatscreens van enkele jaren geleden.

Bijdrager
    iDuck

<knip>
    Bol.com is dan wel weer zo dat ze het dure foutje direct goedmaken, door die Sony voor verreweg de hoogste prijs in Nederland te verkopen.

Ik snap ook niet dat Bol.com zo groot is geworden. De meeste prijzen zijn gewoonweg te hoog, zeker voor een online winkel.

Ze zullen dus wel iets heel goed doen, maar ik zie nog steeds niet wat.

Bijdrager
    SunKeeper

Ja, reclame maken.

Tegenwoordig nog gekker doordat ze alle grotere dozen voorzien van hun logo e.d.
    Ik had laatste een slee besteld (mocht het misschien in de komende honderd jaar nog twee dagen sneeuwen) in de vorm van een grote ronde plastic schotel.
    Wat doen ze: de schotel was 66,5cm doorsnee, en de doos waar die in zit 1,5 x 1,5 x 1 meter!
    Ja, dan val je natuurlijk wel op, het logo ten minste, als je daarmee op de fiets naar huis rijdt. (pakket was op postkantoor afgeleverd)

Bijdrager
    jf

Bol.com doet het goed, doordat ze bekend zijn én een heel groot assortiment hebben waarvan het overgrote deel morgen bij je thuis kan zijn. Dat stukje zekerheid doet ook wel wat. En zo groot is het prijsverschil ook niet altijd, zeker niet als je de verzendkosten ook meerekent. Voor mij betekent het dat ik die paar euro extra dan wel weer over heb voor een bewezen geode ervaring ten opzichte van bestellen bij een partij waarvan ik dat eerst nog maar moet zien.

Laatst wel ook zo’n fraai staaltje “groots” verpakken meegemaakt, een plaat die in een flinke doos werd geleverd.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 39)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.