6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Bijdrager
    Shmoo

Probeer hier eens in te loggen met dat AppleID dan kun je het adres beheren.

https://appleid.apple.com/

Inactief
    Anoniem

Als haar contacten in iCloud staan zullen die niet verdwijnen door de fabrieksinstellingen te herstellen.
    Kan je controleren door in te loggen op https://icloud.com

Bijdrager
    Michiel Schaap

Dat is nu juist het probleem. Omdat er een fout zit in de ICloud naam werkt die cloud niet en daarom kan ik hem ook niet van de iphone verwijderen.

Inactief
    Anoniem

Toen ik m’n iPhone 5 in gebruik nam maakte ik ook een typefout, maar kreeg keurig een melding dat het niet correct was en kon het zonder problemen opnieuw invoeren.
    Vind het ook vreemd dat ze niet meer op iCloud.com kan inloggen omdat ze haar e-mail verkeerd heeft ingevoerd op haar iPhone. Heeft ze niet toevallig haar wachtwoord veranderd? Misschien heeft ze wel de verkeerde optie aangeklikt en per ongeluk een nieuw Apple-ID aangemaakt (met een niet bestaand e-mailadres) en haar wachtwoord verkeerd ingevuld. Zou zomaar kunnen. Anders is het een bug en zou ik even contact opnemen met Apple.

Bijdrager
    Michiel Schaap

Ik denk dat dit inderdaad het geval is. Een nieuwe account op een niet bestaand adres. Je ziet ook dat de iPhone ergens naar blijft zoeken. Dat klopt dan ook weer, het adres met wachtwoord bestaan niet in die combinatie. Maar daardoor is verwijderen niet mogelijk. Lastig probleem dus. Mogelijk dat Apple hier inderdaad de enige is die uitkomst kan bieden. Herstel van de fabrieksinstellingen mogelijk ook maar dan moet alles op het toestel opnieuw ingesteld worden en is ze haar telefoonnummers kwijt. Omdat ik zelf niet over iTunes voor Windows beschik weet ik ook niet of je via iTunes in Windows de contacten ergens kan backuppen zoals dat binnen Apple apparaten wel goed gaat. Lastig dus. Maar ik blijf in voor de goede idee├źn.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.