14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    E.Rhijnsburger

Foute Maxtor HD-aanbieding bij MediaMarkt

Let op mensen. MediaMarkt Zuid-Limburg heeft geadverteerd met een Maxtor One Touch harde schijf van 1 TB voor 111 euro. In de winkel blijkt het een Maxtor Basic 1TB te zijn (geen firewire o.a.). Men is niet bereid de One Touch alsnog te leveren want “het is een fout van de drukker van het krantje”. Daar de aanbieding officieel per 31 aug. 08 is afgelopen kun je geen verhaal halen maar ze staan nog wel in de winkel voor die prijs. Wat een snertzaak toch die MediaMarkt.

Bijdrager
    solutions

Wat een snertzaak toch die MediaMarkt

Qua erwtensoep?

Tja, dozenschuiven en service verlenen. Een zeldzame combinatie.

Bijdrager
    KarelWillem

Die drukkers toch!

Die staan stiekem onder het drukken al die fouten in het krantje te plaatsen.

Dat doen ze vast om de Mediamarkt een beetje te treiteren.

Bijdrager
    Marius1976

Drukfout of niet. Het is een aannemelijke aanbieding, dus verplicht te leveren. Zo zit dat.

Grove fouten -dus niet aannemelijke aanbiedingen- hoeven niet geleverd te worden. Maar dat is hier niet van toepassing.

En wat nog het meest triest is. Je maakt tegen Mediamarkt toch niets klaar. Veel te groot concern. Maar als de computerboer op de hoek zo’n vergissing maakt, dan wordt de kleine zelfstandige wel op alle mogelijke manieren vervolgd.

Groet
    M.

Bijdrager
    solutions

Suggestie: massaal wegblijven.

Gevolg: MM wordt kleine zelfstandige op de hoek.

Inactief
    Anoniem

Wat was het gezegde ook alweer?
    Vergissen is menselijk!

Maak je toch niet zo druk zeg.
    Als je je daar al over opwindt dan vraag ik me af wat je doet met de werkelijke ongelijkheden in de wereld, Nederland en je nabije omgeving.

Sleutelbeheerder
    Night

hear hear.

Maar de waarschuwing was handig voor anderen, die overwogen die HD te kopen.

Inactief
    Anoniem
    ”Night”

hear hear.

Maar de waarschuwing was handig voor anderen, die overwogen die HD te kopen.

Zeker een zinvolle waarschuwing, maar om daarna meteen de mediamarkt te bashen….
    Je kan er goedkoop zooi vandaan halen, dan moet je op andere punten misschien wat service inleveren.

Bijdrager
    Marius1976

@Beakerflo

Een vergissing is inderdaad menselijk. Maar wie z’n kont brand moet op de blaren zitten (ook een uitdrukking) en kennelijk is de MediaMarkt niet menselijk, want die hoeft blijkbaar niet op de blaren te zitten, en wimpelt de klant af.

De hele kwestie van de HD an sich is inderdaad niet het drukmaken waard, maar dat zij zich -omdat ze zo groot zijn- menen te kunnen permitteren de klant af te kunnen wimpelen, vind ik wel een kwalijke zaak.

En zo’n belerende opmerking als “Maak je eens druk om de ‘echte’ problemen” … heeft geen pas.

Groet
    M.

Inactief
    Anoniem
    ”Marius1976″

@Beakerflo

Een vergissing is inderdaad menselijk. Maar wie z’n kont brand moet op de blaren zitten (ook een uitdrukking) en kennelijk is de MediaMarkt niet menselijk, want die hoeft blijkbaar niet op de blaren te zitten, en wimpelt de klant af.

Ik snap dat je teleurgesteld bent in de mens achter de mediamarkt. Wellicht moet je eens een brief schrijven, dat ze je op die wijze wellicht kunnen compenseren voor de opgelopen schade en teleurstelling.

”Marius1976″

De hele kwestie van de HD an sich is inderdaad niet het drukmaken waard, maar dat zij zich -omdat ze zo groot zijn- menen te kunnen permitteren de klant af te kunnen wimpelen, vind ik wel een kwalijke zaak.

Dit is niet het geval. Elke Mediamarkt is een op zich zelf staande vestiging met eigen aanbiedingen en eigen klantenservice etc. Je kan het vergelijken met de Rabobank of de DA. Dus het is niet dat ze zo groot zijn, het gaat immers om jouw regio of zelfs 1 vestiging. Dus om nou de hele Mediamarkt af te zeiken vind ik weer geen pas.

”Marius1976″

En zo’n belerende opmerking als “Maak je eens druk om de ‘echte’ problemen” … heeft geen pas.

Ik zei niet maak je eens druk om echte problemen. Ik vroeg me af als je je al druk maakt om zoiets onbenulligs, in welke mate je je druk maakt om andere zaken.

Bijdrager
    solutions

Beakerflo = Zweeds voor Media Markt? 8)

Inactief
    Anoniem
    ”solutions”

Beakerflo = Zweeds voor Media Markt? 8)

Ik vroeg me al af hoelang het zou duren dat jullie me er mee zouden associeren, maar helaas.
    Ik heb niets met de mediamarkt, ben ook niet voor of tegen. Ik kijk altijd waar het ’t goedkoopst is.
    Persoonlijk heb ik gewoon iets tegen zeiken om het zeiken. Er is zoveel negativiteit dat ik soms wel eens moe van wordt. Anoniem kan je zo lekker zeiken af en toe op fora.

Bijdrager
    KarelWillem

Zullen we dit draadje eens – positief – ombuigen in het grote ‘Waar vind je de beste 1TB harddisk voor het minste geld’ topic?

(Ik heb er nog een paar nodig namelijk).

Bijdrager
    sypie

@KW: Hier heb je er al een heleboel bij mekaar.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.