3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Free2be

Foutcode -36 catalina na laatste update

Beste,

Ik merkte dat na de laatste Catalina update, er geen reserve kopie via Time machine gemaakt werd, foutmelding dat hij geen schijfkopie van de reservekopie kon worden aangemaakt..

Na wa speurwerk kwam ik vast te stellen dat ik eveneens geen, vooral PDF bestanden kon overbrengen van mijn mac HD via Finder naar de HD van de Time capsule.. Een klein tekst bestandje lukte wel. Hier ligt ook de oorzaak van het backup falen..

Verder naar een oplossing gezocht en via de terminal het commando dot_clean laten lopen op de betreffende directory waar de PDF files zich op de mac HD bevonden, helaas geen resultaat.

De HD in de Time capsule heeft nog ’n kleine 850GB vrij. Eveneens lukt het niet om via de NAS, bestanden over te zetten naar de HD van de Time capsule. Heeft er niemand een oplossing voor dit probleem?

Sleutelbeheerder
    Night
    Bijdrager
    Free2be

Bedankt Night voor je bijdrage.

Helaas heb ik de verschillende mogelijkheden al ondernomen, zonder enig resultaat.

Ik ga nog eens proberen met het aangeboden programma, OUTBYTE.

Als ik files copieer van een andere HD naar de HD van de Time capsule, lukt dit wel, dus ga ik niet twijfelen aan de HD van de Time capsule.

MVG,

Roger

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.