4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Thibaut De Keyser

Fout tijdens activeren iMessage en FaceTime

Hallo iedereen

Ik zit nu al een jaar met het probleem dat ik niet meer kan inloggen in mijn iMessage of FaceTime.

Het begon allemaal op mijn oude iPod, waarop ik me bij iMessage en FaceTime uitlogde en er daarna niet meer op kon. Ik probeerde alles wat ik het internet kon vinden, waaronder checken of de tijdzone op automatisch staat gesteld, de netwerkinstellingen herstellen, alle instellingen resetten, de hele iPod resetten,…

Om eens te testen maakte ik een nieuwe Apple ID aan om daar eens mee te proberen inloggen, maar ook daarmee geraakte ik niet aangemeld.
    Steeds weer als ik op inloggen drukte, was hij een paar seconden aan het inloggen. Soms ging hij naar het selecteren van de emailadressen en gaf hij daarna de melding dat er een fout tijdens de activering was, soms al meteen.

Ik trok de conclusie dat het aan het toestel zelf lag. Maar toen ik in de zomer van vorig jaar een nieuwe iPod kocht, werd ik weer met hetzelfde probleem geconfronteerd.

Ik heb al op een ander forum mijn probleem voorgelegd, maar daar is geen oplossing uit voortgevloeid. Ben zo wat ten einde raad… Weet iemand hoe ik dit misschien kan oplossen? Alvast bedankt!

Bijdrager
    iMad

Neem contact op met Apple, Apple Support

Bijdrager
    Thibaut De Keyser

Reeds gedaan, kreeg enkel de standaard tips van op hun website. Toch bedankt.

Bijdrager
    iMad

Heb je ook met hun gebeld, het is gratis.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.