2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    Adilost

Fout in Javascript????

Oke mensen, nu ik weer een stapje verder ben;-)
    Wil ik het volgende meedelen…

Nu doet m’n pagina het volgende, op de pagina
    (http://www.atillaonline.nl/database/dynamic-duo/fotos=somepics15.asp)
    krijg ik geen foutmelding meer met dat gele driehoekje bij het laden van deze pagina…:-)

MAAR…

Het reactie gedeelte wat zich in het IFRAMEpje opent
    (http://www.atillaonline.nl/database/dynamic-duo/fotoboek/somepics/foto15.asp)
    geeft wel een fout aan… En wel :

Het geeft dus aan in deze pagina (reactiegedeelte dat zich in het IFRAMEpje opent op de pagina met de vergrootte foto erbij) dat er een error/fout zit in regel 4 teken 1. Ik heb daar het volgende scriptje staan :[code:1:2e64d6fc7e]
    <script language="JavaScript">
    function sendHeight(){
    frame_height = document.body.scrollHeight;
    parent.resize_frame(frame_height)
    }
    </script>
    <body onLoad="sendHeight()">
    [/code:1:2e64d6fc7e]

Dus de fout zou moeten zijn?:
    [code:1:2e64d6fc7e]parent.resize_frame(frame_height)[/code:1:2e64d6fc7e]
    Wat is er fout dan? Ik zou het zo echt niet weten… is PARENT misschien een apparte variabel of zo?

Op de pagina met de vergrootte foto (1ste link dat genoemd is/Pagina waarin zich het IFRAMEpje bevindt) zit een scriptje : [code:1:2e64d6fc7e]
    <script language="JavaScript">
    function resize_frame(frame_height) {
    if (frame_height) {
    document.all.blockrandom.style.height = frame_height;
    }
    }
    </script>[/code:1:2e64d6fc7e]

blockrandom = ID IFRAME

Zit er een fout in m’n code?

En weet je wat ook raar is, wanneer ik de actie op de body (2de link/reactiepagina) weghaal [code:1:2e64d6fc7e]<body onLoad="sendHeight()">[/code:1:2e64d6fc7e]
    dan geeft de reactiepagina geen error meer aan, maar laat ie deze keer het IFRAMEpje niet goed zien op de foto pagina
    (1ste link/met vergrootte foto)

Wil een javascript kenner mij hiermee uit de brand helpen? Kzit al 3 dagen te Prutsen met deze script!

Groetjes Adilost.

Bijdrager
    WebJ
    ”Adilost”

En weet je wat ook raar is, wanneer ik de actie op de body (2de link/reactiepagina) weghaal [code:1:e68d54aff7]<body onLoad="sendHeight()">[/code:1:e68d54aff7]
    dan geeft de reactiepagina geen error meer aan, maar laat ie deze keer het IFRAMEpje niet goed zien op de foto pagina
    (1ste link/met vergrootte foto)

Spreekt voor zich, als die ‘m niet inlaad kan je ook geen foutmelding krijgen omdat die niet uitgevoerd wordt :wink:

Voor de rest weet ik niet precies wat er fout gaat, sorry.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.