8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    jossie9

Fout gemaakt met Adresboek

Hallo allemaal.

Ik zit met een probleempje.
    Ik wilde alle contacten in mijn Adresboek op mn iMac selecteren en daarna exporteren. I.p.v. dat ik op exporteren drukte, weet eigenlijk niet goed wat ik moest doen, drukte ik heel verongeluk op contacten samenvoegen.
    Heeft iemand een oplossing om alle contacten weer los te koppelen uit dat ene contact?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Oppie

Je back-up aanspreken?!

Bijdrager
    jossie9

Dat is ook het probleem, ik heb een jaar geleden voor het laatst een back-up van mn contacten gemaakt.. (stom van me)
    Ik heb nu misschien een manier gevonden om het terug te zetten. even proberen.

Bijdrager
    arri

waarschijnlijk is het nu al te laat, maar wat dacht je van ?-Z ?

Bijdrager
    jossie9

Misschien heb ik een beetje moeilijk gedaan, maar het werkte wel.

Ik heb Mac OS X Lion laten herstellen vanaf de Time Machine Reserve kopie van 1 uur voor het ongelukje, en nu is alles weer normaal.

Bedankt voor het meedenken!

Bijdrager
    Nick Nack

Eerst zeg je dat je geen Back-Up hebt, vervolgens gebruik je Time Machine?

Met Time Machine had je ook alleen je adresboek terug kunnen zetten, maar dit werkt ook.

Bijdrager
    Dwee8le

Zoals Nick Nack al geschreven heeft: Time Machine is een back-up waarbij het ook mogelijk is om een paar bestanden terug te zetten. Ik kan je aanraden om je eens te verdiepen in de werking van Time Machine voor de toekomst. Het is helemaal niet moeilijk of ingewikkeld en het versterkt wel je inzicht in de manier waarop je bestanden kan herstellen in de toekomst.

Mac 101: Time Machine

EDIT: dit is ook altijd een geweldige bron van informatie: Mac Performance Guide

Succes!

Bijdrager
    jossie9

Hartstikke bedankt voor alle reacties!

Als ik het zo lees had ik inderdaad wat beter naar de functies van Time Machine moeten kijken. Dit ga ik dan nu ook zeker doen, voor de toekomst mocht er ooit weer iets gebeuren.

Dank jullie wel!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.