10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

    Bijdrager
    Groentenboer

    Fout bij openen scan software

    Als ik wil scannen met mijn Canon MP230 krijg ik de volgende foutmelding:

     

     

     

    Ik krijg de melding als ik wil scannen vanuit systeemvoorkeuren, voorvertoning en fotolader.

    Ik denk dat ik wat bestanden moet weggooien maar weet niet welke. De bestanden in Bibliotheek/printers verwijderen lost het probleem niet op in ieder geval.

     

    Alvast bedankt.

    • Dit onderwerp is gewijzigd 4 maanden, 2 weken geleden door  Groentenboer.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 4 maanden, 2 weken geleden door  Groentenboer.

    Moderator
    Night

    Heeft het eerder wel gewerkt? Want als ik dat ‘%@’ zo zie, kan hij helemaal geen scanner (Twain driver) vinden. Mij lijkt het handiger om de scansoftware van je Canon even opnieuw te downloaden en te installeren in plaats van dingen te gaan weggooien.

     

    [UPDATE]

    Ik zie ineens Opgelost in de titel staan. Wat heb je gedaan om tot de oplossing te komen?


    Bijdrager
    Groentenboer

    Printer/scanner heeft het even gedaan nadat ik de scansoftware opnieuw had geinstalleerd. Nu krijg ik zowel bij printen als scannen de volgende melding:

    Canon MP230. Heb de meest recente software geïnstalleerd en ook met de oude software geprobeerd.

    Ook “Stel afdruksysteem opnieuw in” heeft geen resultaat.

    Iemand een oplossing?

    Alvast bedankt.

    • Deze reactie is gewijzigd 4 maanden, 2 weken geleden door  Groentenboer.

    Bijdrager
    koen

    Welke Mac en macOS versie gebruik je?

     

    edit: https://discussions.apple.com/thread/2535764

    • Deze reactie is gewijzigd 4 maanden, 2 weken geleden door  koen.

    Bijdrager
    Groentenboer

    Mac Mini late 2012. High Siera up-to-date.

     

    Zoals gemeld heb ik Stel afdruksysteem opnieuw in al geprobeerd.

     

    Printen gaat nu wel. Scannen geeft nog steeds dezelfde melding.

    • Deze reactie is gewijzigd 4 maanden, 2 weken geleden door  Groentenboer.

    Moderator
    Night

    Printer ook al eens uit en weer aangezet?


    Bijdrager
    Groentenboer

    Yep.


    Moderator
    Night

    Heb je het “reset printer system” uitgevoerd v├│├│r of n├ídat je de driver opnieuw hebt ge├»nstalleerd?


    Bijdrager
    Groentenboer

    Nadat.

    • Deze reactie is gewijzigd 4 maanden, 1 week geleden door  Groentenboer.

    Moderator
    Night

    Misschien moet je het eens doen, nádat je de software opnieuw hebt geïnstalleerd.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.