15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    schepens

fout bij burnen dvd met programma idvd

bij het branden van diaprojectie via idvd krijg ik dikwijls foutboodschap fout opgetreden bij dupilexen/branden.wat kan hiervan de oorzaken zijn?

Bijdrager
    Buzz

Probeer eens een ander merk schijfjes. Triest maar waar, mijn Mac kan ook niet met alle merken DVD-R’s overweg.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Probeer eens op een lagere snelheid te branden

Moderator
    unSOUND

iDVD kan alleen op de maximale snelheid branden…

Welke versie iDVD heb je ? Als je 4 of 5 hebt, probeer eens een disk-image te maken in plaats van daadwerkelijk een DVD te branden. Gaat het daar ook mis ligt het niet aan je DVD’s of aan je brander.

Bijdrager
    schepens

ik moet in totaal 40 dvd branden van hetzelfde diaproject. twee maal na elkaar gaat branden feilloos, de derde maal loopt het steeds mis. steeds met de melding multiplex/burner probleem. werk met externe burner lacie. waarom gaat het de derde keer steeds fout? heb al van alles uitgetest. uit programma gaan, ibook volledig uitzetten en herbeginnen… derde maal gaat het fout

Moderator
    unSOUND

Maak anders eens een disk-image vanuit iDVD,
    en brand deze met het schijfhulpprogramma, of met Toast.

Bijdrager
    Lexilyn

Vroeger mislukte bij mij 1 DVD op 2, brandsnelheid naar omlaag gebracht en sindsdien geen enkel probleem meer.

Moderator
    unSOUND

Maar zoals al gezegd is, bij iDVD kan dat niet…

Bijdrager
    schepens

wat bedoel je met schijfhulpprogramma ?

Bijdrager
    schepens

hoe breng je brandsnelheid naar omlaag ? werk met externe burner usb

Moderator
    unSOUND

Je kunt een diskimage branden met het schijfhulpprogramma als je geen los brandprogramma hebt.

programma’s > hulpprogramma’s > schijfhulpprogramma.

diskimage naar het linkervenster slepen en op brand drukken. Maar met Toast kun je gewoon een opdracht geven voor 40 exemplaren…

Bijdrager
    JobKuipers

Heeft het misschien met de snelheid van USB te maken? Is het USB 1 of USB 2?

Bijdrager
    schepens

via schijfhulpprogramma blijkt het aardig te lukken, niet via toast. via toast kan kan hij image niet lezen. versta er soms geen bal van. maar ben nu toch geholpen. oef….. dank

Bijdrager
    McPherson

Beetje gek hoor maar ik heb een tijdje terug wel eens gehad dat mijn brander een beetje ging stressen, hetzelfde verhaal dus. Nou hoorde ik een keer dat je brander “te warm” kan worden. Zou dat het kunnen zijn? Ik zet zelf ook mijn vraagtekens erbij maar je weet het nooit.

Succes Anyway

Moderator
    unSOUND
    ”schepens”

via toast kan kan hij image niet lezen.

Als je de image dubbelklikt maakt hij een verwisselbare schijf op het bureaublad.

Kies in Toast voor data DVD, en bij geavanceerd voor “DVD-Rom udf”

Sleep de verwisselbare schijf van de image naar het venster van Toast.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.