16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Freek.

Fotowedstrijden-topic!

Ik kwam net onderstaande fotowedstrijd tegen. Weet je een leuke wedstrijd die interessant kan zijn? Post ze hier. Doe je mee? Vertel dan je bevindingen en/of post jouw ingezonden plaat.

De eerste: Natuurfotowedstrijd Grasduinen.
    Categoriën: • Amateurs t/m 15 jaar; • Amateurs 15 jaar en ouder; • Profs.

”Grasduinen.nl”

Win een van de 3 digitale spiegelreflexcamera’s
    De Grasduinen-fotowedstrijd

De Grasduinen Natuuragenda 2006 is nog maar net in gebruik genomen en je maakt alweer kans op een plaats in die van 2007! Bovendien zijn er mooie prijzen te winnen. Nieuw dit jaar: behalve voor profs en amateurs is er nu ook een categorie voor jongeren tot en met 15 jaar. Lees verder.

Veel plezier en datte we maar mooie prijzen mogen winnen![

Bijdrager
    powerrrbook

Dank voor de tip..die 5D camera staat op mijn verlanglijstje

mooie prijzen allen snap ik iets niet: je mag niet digitaal insturen’?
    staan alleen dia en fotoformaten…
    beetje vreemd, als je digitale camera’s gaat weggeven. Enfin we sturen wel een printje

Bijdrager
    Hans.

Stom, ik zou graag digitaal afleveren…

Bijdrager
    marloez

zal wel met de kwaliteit te maken hebben. Met echte foto’s hebben ze zeker weten een goeie, met digitaal is het maar afwachten wat ze sturen, en ze moeten het wel voor de agenda kunnen gebruiken natuurlijk;)

leuk idee Freek, dit topic:) Jammer dat ik geen camera heb om natuurkiekjes te schieten.

Bijdrager
    MacBeer
    ”marloez”

leuk idee Freek, dit topic:) Jammer dat ik geen camera heb om natuurkiekjes te schieten.

Voor de natuurkiekjes die jij bedoelt is een fooncamera genoeg. De natuurfoto’s van Paris Hilton hadden ook een crappy kwaliteit maar zijn wereldberoemd geworden.

:wink:

Bijdrager
    marloez

:sotp:

;)

Bijdrager
    Hans.

Je kan met een 7megapixel camera wel mooie afdrukjes maken toch?? Ga morgen wel de duinen in…

Bijdrager
    powerrrbook
    Bijdrager
    Hans.

tnx! interessante site!! :D

Bijdrager
    Freek.
    ”Da

Ga morgen wel de duinen in…

Ik duik zondag m’n archief in.

”powerrrbook”

Iemand is ons voor geweest

Tuurlijk, bij bosjes. Maar niet op MacOSX.nl.

Bijdrager
    ihans

Handig om zo voor niets aan fotos te komen en die dan te publiceren want je draagt je publicatierechten over!!!!!!!

Bijdrager
    marloez
    ”ihans”

Handig om zo voor niets aan fotos te komen en die dan te publiceren want je draagt je publicatierechten over!!!!!!!

idd… ik heb zo’n soort actie net voorgesteld aan een klant die nooit geld heeft voor fotografie… :innocent:

Bijdrager
    sammerman

Op ephotozine is ook elke maand een wedstrijd.
    http://www.ephotozine.com/photocomp/

Bijdrager
    Freek.

Bump-da-Bump!

”MacBjorn”

Dit is vast iets voor jullie:

[size=18:d0ebbc1c4e]Zomeroog[/size:d0ebbc1c4e]

”Oog

Wat doet u deze zomer?
    Van 25 juli tot 22 augustus wordt Oog niet door kunstenaars gemaakt, maar is het podium voor u. Vier weken lang staat Oog open voor uw zomerfoto’s. Iedere week zal een jury de beste zomerfoto kiezen. De winnaar krijgt twee vrijkaarten voor het OOGLive-evenement, wat eind september wordt gehouden in Amsterdam.
    Doe mee.

Bijdrager
    MacBeer

Dit is vast iets voor jullie:

[size=18:202d335783]Zomeroog[/size:202d335783]

”Oog

Wat doet u deze zomer?
    Van 25 juli tot 22 augustus wordt Oog niet door kunstenaars gemaakt, maar is het podium voor u. Vier weken lang staat Oog open voor uw zomerfoto’s. Iedere week zal een jury de beste zomerfoto kiezen. De winnaar krijgt twee vrijkaarten voor het OOGLive-evenement, wat eind september wordt gehouden in Amsterdam.
    Doe mee.

Bijdrager
    vogel
    ”Da

Je kan met een 7megapixel camera wel mooie afdrukjes maken toch?? Ga morgen wel de duinen in…

Een goed geoefend oog is belangrijker dan megapixels, maar aan 7 MP heb je alvast wat.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.