4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    McMacChris

Fotostream vraag

Vanavond door mijn vader gevraagd wat foto’s van zijn iPhone naar iPad te zetten. Ik dacht hier dus iCloud/fotostream voor te gebruiken maar zover ik er (niet) uit kom kan dat dus niet met foto’s die zijn gemaakt voor de iOS 5 update. Ik heb zojuist pas zijn telefoon naar iOS 5 gehaald vandaar, *zucht* I know.

Mijn vraag dus aan jullie: Kan ik die foto’s toch in de fotostream krijgen zodat ik het allemaal draadloos kan doen of moet dit op de oude ‘kabel’ manier?

Heb google geprobeerd en tevens op dit forum gezocht naar een antwoord maar kwam er niet uit, mocht hier echter al een duidelijk topic met uitleg over zijn: excuus.

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Schobje

Na het aanzetten van fotostream worden de foto’s gesynchroniseerd tot 30 dagen terug.
    En dan alleen nog maar de foto’s die met de iPhone genomen zijn.

Ik zou dus voor de oude manier gaan en nieuwe foto’s via de stream laten lopen.

Bijdrager
    Ostinato

Ik weet dat je in iPhoto op de Mac gewoon foto’s naar de Fotostream kan slepen/kopiëren. Misschien kan er ook zoiets in iPhoto op iOS (heb ik niet)?

Bijdrager
    McMacChris

Was ik al bang voor, maar er lijkt dus niks anders op te zitten. In ieder geval bedankt voor de reacties!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.