4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Cybershooter

fotostream vraag

Wanneer ik tussen mijn ene macbook en mijn andere macbook foto’s middels fotostream sync, middels iPhoto ’11, dan verschijnen deze foto’s welliswaar op mijn andere macbook wel in mijn fotostream, maar worden ze niet in mijn gebeurtenissen gekopieerd, terwijl ik wel voor de optie in iPhoto ’11 ‘importeer automatisch’ gekozen heb op de bewuste macbook waar dat van toepassing moet zijn. Heeft iemand een idee of dit een probleem is wat nog opgelost moet worden, of ligt dit echt bij mij?

Bijdrager
    Beech

Hier staat hoe het hoort te zijn. Dan kun je nagaan of dat bij jou ook zo is. Ik weet natuurlijk niet wat bij jou ingesteld is.

Bijdrager
    Cybershooter
    Beech op 11 augustus 2012

Hier staat hoe het hoort te zijn. Dan kun je nagaan of dat bij jou ook zo is. Ik weet natuurlijk niet wat bij jou ingesteld is.

Ik heb het precies ingesteld zoals voorgeschreven is door Apple, dus importeer automatisch aangevinkt op de macbook waar dit van toepassing is, maar de daadwerkelijke import wordt niet opgepakt automatisch door iPhoto. De foto’s worden wel netjes in de fotostream getoond, daar ligt het probleem niet, maar verder gebeurd er niks mee.

Bijdrager
    Beech

Je zou de bijbehorende .plist file eens kunnen verwijderen, misschien zitten daar nog oude voorkeuren in.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.