5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    MacDon

Fotostream uploaden tijdelijk uitzetten

Hallo allen,

Ik wil tijdens mijn komende vakantie het automatisch uploaden naar de fotostream tijdelijk(!) stopzetten.

Als ik in de instellingen onder iCloud Mijn Fotostream uitzet krijg ik de melding dat alle foto’s en fotostreams van de iPhone worden verwijderd. Dat wil ik dus niet. Via Instellingen -> foto’s en camera krijg ik dezelfde melding.

Iemand een idee of tip? Ik hoor het graag.

Gr. Don

Bijdrager
    Gaffel

Ik denk niet dat het mogelijk is de photostream tijdelijk te stoppen. Maar waarom zou je dat doen, als je geen verbinding maakt met wifi zet hij de foto’s niet over.

Bijdrager
    MacDon

Ik zit straks in een appartement met wifi en wordt automatisch aangemeld (voor diverse diensten zoals o.a. Mail etc.). Dan wil ik niet dat de foto’s al naar de fotostream worden geĆ¼pload. Want dat betekent dat ik zowel de filmrol als de fotostream moet nalopen mbt welke foto’s weg kunnen. Dubbel werk dus. Zonde van mijn tijd, ga liever aan de ouzo;-)

Gr. Don

Bijdrager
    Gaffel
    Bijdrager
    MacDon

Niet helemaal wat ik bedoelde maar al een heel eind op weg! Super gaffel!
    Dit gaat me al een stukje helpen maar vrees dat ik niet alle (vooral oudere) foto’s terug krijg te zien na heractiveren fotostream…
    Kijk nog even wat ik hier mee ga doen. Misschien anders alleen dropbox gebruiken:-(

Gr. Don

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.