6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Metssr

Fotostream synchroniseert niet met iMac

Ik heb een iPhone (nieuwe SE) en de foto-app natuurlijk op de Mac staan. Sinds Catalina volgens mij en nu ook met Big Sur wordt de fotostream niet meer spontaan gesynchroniseerd.
    Op mijn oude (2013) iPad mini met iOS 9.3.5 werkt het perfect. zowel nieuwe foto’s als foto’s verwijderen is terstond zichtbaar op de iPad Mini in de fotostream in foto’s.

Op de Mac echter niet. Daar werkt het als in in voorkeuren de fotostream uitvink en meteen weer aanvink. Dan lijkt hij dus soort van handmatig te synchroniseren. automatisch gebeurt dat niet. Voeger dus wel.

Heeft iemand een idee waar ik dit zou moeten zoeken.?

Inactief
    Anoniem

Vaak synchroniseren vooral gedeelde albums helemaal niet op de iMac. Als ik dat heb dan zet ik op mijn iMac even een foto in een gedeeld album. Dan wordt-ie wakker en synchroniseert alles.

Bijdrager
    Metssr

Mijn probleem heeft niets van doen met mijn gedeelde albums, maar met de fotostream.
    ik heb ontdekt dat uit – en aan-vinken van de fotostream in de voorkeuren van foto’s de Mac ook wakker maakt en dat hij dan wel de nieuwe binnenhaalt.

Bijdrager
    Gerritsen

Zelfde probleem hier. Sinds een tijdje is Photostream er spontaan mee opgehouden.

Bijdrager
    Metssr

<p class=”cite”>Gerritsen op 14 maart 2021 om 22:44</p>
    Zelfde probleem hier. Sinds een tijdje is Photostream er spontaan mee opgehouden.

Ook alleen op de MAC?   Mijn oude iPad mini 1 van 2013 doet het namelijk nog wel goed. met iOs 9.3

Bijdrager
    Gerritsen

Ook alleen op de MAC? Mijn oude iPad mini 1 van 2013 doet het namelijk nog wel goed. met iOs 9.3

Ik heb geen iPad helaas.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.