5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Lambertini

Fotostream Icloud

Ik heb een foto genomen met ipad en hij komt niet in mijn fotostream pagina in iphoto. Nochtans ingesteld…
    Omgekeerd lukt het wel om een iphoto uit bib in “fotostream” te slepen in iphoto. Enkele seconden later staat hij op mijn ipad onder “fotostream”.
    Iemand raad ?
    Om foto weg te doen in mapje fotostream in iphoto is dat onmogelijk. Niet met delete, niet met backspace en zelfs niet naar de vuilbak slepen?
    Dank voor jullie hulp

Bijdrager
    GastonM

Hallo Lambertini,

Het is niet mogelijk om foto’s uit fotostream te verwijderen, enkel door fotostream te resetten, maar daarmee verwijder je alle foto’s die zich in fotostream bevinden. Foto’s verdwijnen uit fotostream na 30 dagen, je moet dus alle foto’s die in fotostream staan en je wil bewaren binnen 30 dagen naar je bibliotheek slepen.

Wat betreft je probleem: weet je zeker dat je op je iPad en je Mac fotostream hebt aangevinkt in Systeemvoorkeuren en Instellingen?

Dus, hier op je Mac:

En hier op je iPad (dit is wel een iPhone, maar het is gewoon hetzelfde):

Bijdrager
    Lambertini

Dank !
    Je hebt in iphoto een mapje fotostream waar foto’s inkomen.
    Bedoel je dat ze daar na 30d automatisch weggaan ?
    Ik zie tussen gebeurtenissen ook een mapje met de naam fotostream.
    Gaan ze in de “gebeurtenis” ook weg na 30 d ? Zo ja hoe moet ik dat oplossen ?
    Gr

Bijdrager
    GastonM

@Lambertini,

Het kan zijn dat je in iPhoto ingesteld hebt dat de foto’s automatisch worden opgeslagen in iPhoto. In dat geval verdwijnen ze uit Fotostream, maar blijven ze bij gebeurtenissen staan. Je kunt deze instelling vinden onder iPhoto –> Voorkeuren –> Fotostream.

Bijdrager
    Lambertini

thx

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.