6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    tom.peeters31

Fotostream en albums

Hey,

Ik heb een vraag in verband met fotostream in iPhoto en het verwijderen van foto’s.
    Het laatste jaar heb ik nogal veel foto’s genomen (een vriendin die meer foto’s neemt als wat anders…). Dit heeft als gevolg gehad dat mijn Fotostream zeer gevuld is geraakt met vanalles en nog wat.
    Ik heb de foto’s nu gesorteerd per album, maar ik zou de Fotostream willen opkuisen.

Als ik mijn fotostream volledig verwijder, verwijder ik dan ook alle foto’s op vanuit mijn albums in iPhoto ?
    Ik wil namelijk geen 1000+ foto’s kwijtspelen.

Alvast bedankt!

Bijdrager
    fred44nl

in Fotostream staan maximaal 1000 foto’s
    er is ook een tijd aan gebonden, d.w.z. ouder dan (naar ik meen) 1 jaar gaan ze er ook af.
    het verwijderen van oude foto’s gaat helemaal vanzelf.
    dus daar hoef je niks aan te doen.

foto’s die je in iPhoto heb ondergebracht in gebeurtenissen, hebben niets meer met Fotostream te maken.
    dus als je Fotostream per sé wil leekmaken, dan kun je dat gewoon doen.

Bijdrager
    tom.peeters31

Ok bedankt!
    Dan zat ik op de limiet van men Fotostream met 980 foto’s;)
    Bedankt voor de informatie!

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Om opslagruimte te besparen bevat de fotostream op je iPhone, iPad en iPod touch alleen de meest recente 1000 foto’s. Foto’s worden 30 dagen bewaard, dus je hebt alle tijd om foto’s die je niet meer wilt weg te gooien en foto’s die je wel wilt op te slaan. Op je Mac wordt elke foto uit je fotostream naar je fotobibliotheek gedownload.

Bijdrager
    tom.peeters31

Vreemd dat Apple zegt dat foto’s slechts 30 dagen worden bewaard. Ik heb er zonet foto’s van mei afgenomen..

Bijdrager
    Beech

Dat is in Fotostream op je device. Ze staan niet meer bij Apple.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.