14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    aspers

Fotosoftware kruidvat

Hoi,

Ik wil graag bij de kruidvat wat afdrukjes van m’n foto’s laten maken, en heb de software van hun site gedownload. Maar deze start niet op! Iemand hier ervaring mee? Is er een alternatief?

Ik gebruik MacOSX 10.4.8

Bijdrager
    Brainiac

Komt er geen foutmelding op?

Je kan misschien je fotoboek samenstellen met iPhoto? Of desnoods het programma al dan niet op een windowsbak installeren.

Bijdrager
    Ludo

Hier heeft het prima gewerkt, ook met 10.4.8.
    Net even geprobeerd, werkt goed. je kunt gewoon online je foto’s uploaden en je hoeft niets te downloaden.
    Gratis bestel software ook gedownload, werkt ook goed. Misschien even een keer opnieuw downloaden.
    (G5 met osx 10.4.8)

Bijdrager
    aspers
    ”Brainiac”

Komt er geen foutmelding op?

Je kan misschien je fotoboek samenstellen met iPhoto? Of desnoods het programma al dan niet op een windowsbak installeren.

Nee, geen melding, niets…. start gewoon niet op. het gaat mij vooral om het versturen van de losse foto’s. Dus niet voor een fotoboek.

Hier ook G5 met 10.4.8, net nog vers gedownload en hij doet het nog niet!

Bijdrager
    fozzy

ik had het thuis ook gedwonload, maar het werkt dus alleen met de nieuwste iPhoto werd me gemeld, en dat heb ik dr (nog) niet op geinstalleerd. (ouwer systeem)

En k heb geen zin om alleen voor dat programma opnieuw te installeren.

Bijdrager
    Ludo

Nog even goed lezen mensen, je kunt ook gewoon online, dus zonder iets te downloaden je foto’s uploaden, dat werkt prima, je hebt dan ook geen iphoto nodig o.i.d.

Bijdrager
    fre202

De software van www.extrafilm.com werkt behoorlijk op Mac..

Bijdrager
    tumbadora

Ik installeer daar nooit apparte software voor. ( die gaat bijna altijd ongevraagd je bestanden comprimeren, ze gaan volgens mij echt geen 6mb bestand doormailen als jij om een 10×15 printje vraagt…)

gewoon in CS2 o.i.d. je foto’s bewerken, en dan uploaden.

Ik ben tevreden over de online service van http://fotoservice.fotoquelle.nl/fotoquelle/Page/Home/HomePage.aspx

na het uploaden van je bestanden kies je gewoon een vestiging in de buurt uit waar je je foto’s af wil halen.

Bijdrager
    awi

De AH fotosoftware werkt goed.

Als je ook iphoto gebruikt, werkt de software ook daarmee goed samen.

Bijdrager
    Oortjes
    ”Ludo”

… Gratis bestel software ook gedownload, werkt ook goed. Misschien even een keer opnieuw downloaden.
    (G5 met osx 10.4.8)

Hier probeer ik 300 foto’s maar kruidvat te versturen met de software van hun. Na ongeveer 200 foto’s krijg ik een foutmelding en stopt het programma er mee.

Bijdrager
    Ludo

Ja dus? Ik ben geen vertegenwoordiger van Kruidvat.:-) Misschien in kleinere batches sturen, mappen aanmaken van 25/50 stuks? 300 is natuurlijk redelijk veel ineens, de kans dat het ergens fout gaat is dan groter, waarschijnlijk omdat er nog een paar honderd mensen tegelijk aan die server hangen.
    Ik heb zelf een kalender besteld met 12 foto’s, dat ging prima. Misschien is er wel een limiet ingesteld.
    En er zijn natuurlijk ook andere aanbieders om uit te proberen zoals AH.

Bijdrager
    Oortjes

AH slikt niet meer dan 65 foto’s of zo, das helemaal bagger!

Bijdrager
    verschbo

Ik heb het programma van Kruidvat ook geprobeerd (versie 3), en deze crashed ook bij mij.
    Ik ben er achter gekomen dat deze probeert mijn iPhoto bibliotheek in te laden, en daar zitten blijkbaar teveel foto’s in. Een snelle klik op een folder met minder foto’s zorgt ervoor dat het programma blijft draaien, maar het geeft geen lekker stabiel gevoel;-)

Gezien onze ervaring met Kruidvat en foto’s (besteld 10×15 worden herhaaldelijk ongevraagd 9×13, maar je betaald wel 10×15) moeten we maar op zoek naar een ander…

Bijdrager
    OMT-fan

Werk hier altijd met de software van Albert Hein.
    Werkt vlekkeloos met iPhoto samen en AH heeft een mooie kwaliteit afdrukken.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.