4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Thijmen96

Foto's/Muziek van iPad naar Mac

Hallo allemaal,

Een oom van mij heeft een iMac en heeft redelijk zitten kloten met alles en nog wat. Enfin, om niet al te diep in details te treden; de hele Mac moest leeg gemaakt worden en OS X opnieuw geĂ¯nstalleerd. Nu bleek de Time Machine back-up niet helemaal in orde te zijn. Alle bestanden zijn weg. Maakt verder niet bijzonder veel uit, bestanden van Pages en dergelijke staan op iCloud. Maar belangrijkste wat nu weg is zijn foto’s en muziek. Deze staan echter nog wel allemaal op de iPad. Is er een manier om muziek en foto’s van de iPad naar de iMac te sturen? Voor muziek zit ik zelf te denken aan een programma als Senuti, maar voor foto’s is er volgens mij echt geen oplossing. Als je in iPhoto of fotolader kijkt, dan staan daar alleen foto’s die in de filmrol staan, en via de mail of iets dergelijks zijn gestuurd. Echter, er moeten hele collecties van gebeurtenissen worden veilig gesteld. Weet iemand hoe dit moet?

Met vriendelijke groeten,

Thijmen

Bijdrager
    SunKeeper

Staan die foto’s niet in Photostream?

Ook al zie je op je iOS-device maar 1000, de iCloud bevat er vele malen meer.

Bijdrager
    Thijmen96

Fotostream is toch in principe ook alleen van foto’s die in je filmrol komen, en niet van gebeurtenissen die je vanuit iTunes naar je iPad hebt gezet? Ik kan het vragen, maar ga er van uit dat deze niet in Fotostream staan.

Bijdrager
    SunKeeper

Foto’s die je in iTunes importeert komen bij mij keurig in Photostream ook op de andere apparaten.

Photostream is niet alleen iOS > Mac OS X, het werkt beide kanten op.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.