8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    superfreak

fotoslide in website

Beste landgenoten,

ik ben bezig een website(log) te maken voor een nieuw project. Nu doe ik dit in WordPress en wil graag een fotoslide op een pagina bouwen. Ik wil echter niet een flickr-slide in de site hebben en het liefst een eigen slide maken. Het gaat om ongeveer een 30 foto’s om een indruk te geven.

Zijn hier progjes voor die makkelijk in WordPress te gebruiken zijn en waar geen reklame aan vast zit?
    Meer info nodig, let me know.

Hier de link naar de site: http://www.project66north-film.com/weblog/?page_id=2

Alvast bedankt,

Milan

Moderator
    Night

Ik weet ’t niet hoor, maar ik vind de slideshow die je op je website hebt, er keurig uitzien…:o

Bijdrager
    superfreak

Hij ziet er wel ok uit maar ik wil dat dit helemaal los staat van Flickr, dus een eigen slide met player inbouwen. Volgens mij moet dat mogelijk zijn en er wel goeie progjes voor.

Bijdrager
    superfreak

Hij ziet er wel ok uit maar ik wil dat dit helemaal los staat van Flickr, dus een eigen slide met player inbouwen. Volgens mij moet dat mogelijk zijn en er wel goeie progjes voor.

Bijdrager
    greatpetie83

Wat je kan doen is van je foto’s in iPhoto een diavoorstelling te maken en deze dan te exporteren als .mov (quicktime-formaat). Misschien kan je die wel in wordpress kwijt?

Bijdrager
    Jean-Jacques

Als je de foto’s wel op flickr wil hebben maar geen flickr logo erbij wil dan kan je http://www.flickrshow.com/ gebruiken.

Bijdrager
    superfreak

thanks voor de reacties,

die Flickrshow ziet er ok uit en kan ik nog een beetje aan de site aanpassen. Ik ga hem morgen eens uitproberen.

Bijdrager
    hansenonline

kijk anders eens bij de wordpress pagina naar plugins, daar moeten er toch wel war bij staan.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.