13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    r bentwood

fotosite met wachtwoord oid

Ik ben op zoek naar een site waar ik foto’s kan posten die alleen bekeken kunnen worden door mensen die een wachtwoord van mij gekregen hebben. Een aantal foto’s van mij staan nu op Flickr, daar zijn foto’s zodanig te plaatsen dat alleen familie ed ze kunnen zien. Maar daarvoor moeten ze wel eerst een account aanmaken, en die drempel is altijd te hoog. Ik wil foto’s laten zien die ik voor mijn werkgever heb gemaakt, maar vanwege copyrights mag dat alleen aan familie enzo. Dus alleen als ik ze achter een wachtwoord zet is het toegestaan.

Bijdrager
    julesp

En als je nu een speciale ”inlog accoount” aanmaakt op Flickr?

Bijdrager
    Gastonw
    ”r

Ik ben op zoek naar een site waar ik foto’s kan posten die alleen bekeken kunnen worden door mensen die een wachtwoord van mij gekregen hebben. Een aantal foto’s van mij staan nu op Flickr, daar zijn foto’s zodanig te plaatsen dat alleen familie ed ze kunnen zien. Maar daarvoor moeten ze wel eerst een account aanmaken, en die drempel is altijd te hoog. Ik wil foto’s laten zien die ik voor mijn werkgever heb gemaakt, maar vanwege copyrights mag dat alleen aan familie enzo. Dus alleen als ik ze achter een wachtwoord zet is het toegestaan.

Je kan net zo goed Picasaweb nemen, en dan een verborgen link. Het maakt geen verschil:

Ze kunnen je wachtwoord doorsturen/vertellen en ze alsnog zien. Dan is een verborgen album wat alleen toegankelijk is als je de URL weet even handig.

Bijdrager
    Sanne
    ”Gastonw”

Ze kunnen je wachtwoord doorsturen/vertellen en ze alsnog zien. Dan is een verborgen album wat alleen toegankelijk is als je de URL weet even handig.

Een url is net zo makkelijk door te sturen. :|

Bijdrager
    tjetta

Een Mobile Me account heeft mogelijkheid voor een fotoboek waar je logins aan kan koppelen. Kost een paar euro per maand, maar daar krijg je wel topintegratie met je software voor en nog wat aanvullende services.

Bijdrager
    Dedstok

Maak gewoon zelf een site?

Bijdrager
    Josebo.
    Bijdrager
    Jogchum
    ”sanne’s
    ”Gastonw”

Een url is net zo makkelijk door te sturen. :|

Same here, http://picasaweb.google.com/jogchumh 4 zichtbare albums en 3 onzichtbaar voor de willekeurige voorbijganger.

Bijdrager
    Tesss
    Bijdrager
    r bentwood

alvast bedankt voor de reacties.
    @Mickert: gaat me een paar stappen te ver, zelf een site maken.
    @josebo9: mijnalbum is niet te bereiken, zal het morgen nog eens proberen.
    @Jogchum: dat is dus niet zo moeilijk om te doen? Ik neem wel aan dat onbekenden via de zoekfunctie van Picasa er wel bij kunnen, na bv een trefwoord ingevuld te hebben? Ik kan inderdaad die 3 extra mappen niet ontdekken. Dus stel jij emailt iemand de url, dan kan die er zo bij, zonder in te loggen etc?
    @Tesss: ik begrijp dat http://www.4homepages.de/ een programma is voor als je zelf een site hebt?

Bijdrager
    Josebo.

Hier doet Mijn Album het gewoon hoor!

Bijdrager
    r bentwood

@josebo9: ik http://www.mijnalbum.nl nu ook kunnen bekijken. Ziet er eenvoudig uit (dus goed). Zijn emailadressen die ik invul van bv familie veilig bij hen?

Bijdrager
    Josebo.

Daar ga ik wel vanuit, heb er zelf nog nooit problemen mee gehad.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.