12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    SebeoT

Fotoshop Truuks en Tutorials

Ik heb voor school even een super vette fotoshop truuk/ turorial nodig.

Het mag een leuke bewerkingstruuk op een foto zijn, maar ook iets wat je helemaal vanuit niets kunt maken.

Weet iemand nog wat leuks?

Bijdrager
    tijn22

kijk eens hier

Bijdrager
    n8n

wat leuks?

typ tutorial photoshop bij onze grote vriend en klik op ‘doe een gok’

edit/ wat ik kreeg was niet eens slecht :P

Bijdrager
    Freek.

Voordat het hele rijtje weer eens voorbij komt: [FAQ] Samenvatting van veelgestelde vragen (Sticky in het Beeldbewerkingsforum).

Helaas wordt het topic niet meer bijgehouden. Maar ach.

Bijdrager
    Dick de Roos

Op deze site wordt een zeer interessante truuk gepresenteerd. (zie # 36 van Deskman).

Bijdrager
    Nietzman

Met tab kun je de menuutjes verbergen! :o.

Bijdrager
    n8n
    ”Nietzman”

Vooral leuk icm. ‘F’ waarmee je fullscreen werkt en de spatiebalk waarmee je het beeld alle kanten op kan slepen, wat nog steeds mijn voorkeur heeft boven de mighty scrollbal

Mischien leuk om hier een ‘Abobe-Creative-Suit-truuk-van-de-dag-topic’ van te maken

Bijdrager
    DennisX
    ”i,N8N”
    ”Nietzman”

Vooral leuk icm. ‘F’ waarmee je fullscreen werkt en de spatiebalk waarmee je het beeld alle kanten op kan slepen, wat nog steeds mijn voorkeur heeft boven de mighty scrollbal

Mischien leuk om hier een ‘Abobe-Creative-Suit-truuk-van-de-dag-topic’ van te maken

command+spatie = vergrotingskader
    ook erg makkelijk.

Bijdrager
    n8n
    ”DennisX”
    ”i,N8N”
    ”Nietzman”

command+spatie = vergrotingskader
    ook erg makkelijk.

ik gebruik altijd ‘Z’ of [command] + +
    jou manier werkt ook wel aardig, zeker omdat je met spatie + [option] weer uitzoomt

Bijdrager
    Robink

Hey Lars! dat mag niet hé, je moet ze zelf verzinnen!
    hahaha, ik heb er nu al euhm 7 moeten doen of zo voor knol.

Bijdrager
    hansenonline

kijk eens naar de podcasts, daar zijn veel tutorials te vinden die leuk verteld worden en met beeld erbij.

Bijdrager
    Xigh

Zoveel filters… zo moeilijk om het lijstje uit te klappen en gewoon wat te proberen? Aangezien je niet meer dan “een effectje” moet doen zal ze wel geen briljante fotocollages verwachten. Dump er gewoon een cut-out overheen, dat geeft een hoop zichtbaar resultaat en als je er de tijd voor neemt en een goeie foto hebt lijkt het ook nog wat.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.