4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Xinthia

Foto's zwart in Imovie

Een aantal foto’s worden zwart weergegeven terwijl ze in de tijdlijn wel worden weergegeven. Ook helpt het niet als ik ze in photoshop exporteer naar een ander bestandsformaat.

Geblokkeerd
    SusanUSA

Onzinnige link verwijderd door moderator

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 1 maand geleden door  SusanUSA.
    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 1 maand geleden door  SusanUSA.
    • Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 2 weken geleden door  SusanUSA.
    • Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 2 weken geleden door  Night.

Bijdrager
    Kees G

Xinthia, is het probleem als opgelost ?
    Ik ervaar het zelfde probleem. En het vreemde is dat het niet voor alle foto’s geldt. Na veel klikken en afspelen van de foto in de gebeurtenissen bibliotheek waar de foto wel zichtbaar is en na lange tijd wachten verschijnt de foto eindelijk in de tijdlijn

Bijdrager
    HRM

Ik ondervind hetzelfde probleem. Bij mij betreft het foto’s die gemaakt zijn met een iPhone 4S, Afmetingen 3264 x 2448 en een camera Canon EOS 50D Afmetingen 2918 x 2095.
    Ik heb de indruk dat het aan de afmetingen ligt. Wanneer ik de foto’s opnieuw schaal en weer opnieuw in iMovie importeer is het probleem verholpen. Dit is een tijdrovende klus. Ik had hier vroeger geen last van. Dit probleem doet zich pas voor sinds een update van iMovie, kan ook gebeurd zijn na het installeren van High Sierra.

Ik zou graag willen weten of hier meer mensen last van hebben.
    En ik zou graag weten hoe dit komt en of het te verhelpen is. Graag een reactie van een deskundige.
    Bij voorbaat dank.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.