5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Prutzer

Foto’s worden niet goed ingelezen via sitecom reader

Ik heeft een sony mem stick usbreader van sitecom gekocht, maar krijg mijn foto’s niet goed van mijn mem stick af, file are not complete word er geroepen door i-foto en graphic converter. Moet je er driver voor hebben????? Camera uitlezen is geen probleem, schrijven op mem card gaat ook goed. Lijkt wel of vertaling niet klopt ofzo????:evil: :evil: :evil:

Bijdrager
    bruno

staat er een extentie achter .jpg of zo:? of is het een raw bestand? als het goed is heb je daarvoor een converter nodig, of plugin photoshop.

Bijdrager
    Prutzer

het zijn gewoon jpeg bestanden, mac ziet ook gewoon bestanden, alleen bij openen in I-foto krijg ik een foutmelding, denk dat adapterding zelf niet goed is. Krijg er met geen mogelijkheid goede foto’s uit! Heb ook geen driver voor het spulletje, die is er ook niet? Bij de weg, heb OS10.2.3 Zitten alleen drivers bij voor OS8.x en 9.x dussssss?????/ :apple:

Bijdrager
    Ward

Als je je camera via USB-kabel aansluit, kun je dan wel de bestanden goed inlezen? Zo ja, dan moet het haast wel aan je reader liggen…

Ward

Bijdrager
    Peter Fitskie

Als je een Memory Stick Pro gebruikt, kan het zijn dat de reader hier niet geschikt voor is.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.