16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:

Bijdrager
    Gees

foto’s verzonden via mail

Ik heb 25 foto’s gestuurd naar familie met een window-pc. Dit autom. via iPhoto geregeld stand.groote 1.7MB Ik heb ze eerst naar mijzelf gestuurd, de foto’s met nrs.DSCxxxxJPG staan onder elkaar.
    De ontvangst aldaar zijn alleen de nummers, wat is de beste manier om zo’n aantal foto’s naar hun te sturen, zodat ze deze zelf kunnen bewerken etc.

Gr.v.Gees, en een fijne jaarwisseling toegewenst.

Bijdrager
    www.project-euh.com

Mij is de vraag niet helemaal duidelijk :? Bedoel je nu in wat voor formaat je ze moet sturen, of waarom het niet werkt en wat werkt er dan niet….?

Bijdrager
    Gees

Ze hebben dus geen foto’s ontvangen alleen de nummers die er onder staan.
    Heb ik ze dus niet goed verstuurd, of ligt dit aan de window’s?…….

Bijdrager
    Marc

Zijn het de foto’s die je naar jezelf hebt gemaild die je hebt doorgestuurd, of heb je ze hen rechtstreeks vanuit iphoto gemaild ?

Bijdrager
    Gees

Ik heb ze eerst via iPhoto naar mijzelf gestuurd als voorbeeld, en op dezelfde manier naar familie!..

Bijdrager
    Marc

Heb je in mail ook aangevinkt dat het windows compatibel moet zijn? Nu normaal moeten ze bij die mail zitten, hebben ze ook gekeken in de bijlage of de bestanden daar niet in zitten.

Bijdrager
    www.project-euh.com

En met wat voor programma / e-mail client heb je het verstuurd. Het doet me denken aan de manier van replyen bij hotmail ofzo, staan alleen de bestandnamen er en niet de attachments zelf. Kijk even in je verzonden berichten of dat bericht idd geen attachments heeft.

Bijdrager
    Gees

In mijn verstuurde map van Mail zie ik het verzonden bericht incl.25 bijlagen 1.7MB en alle foto’s.
    Begrijp dus niet waarom het bij hun/windows niet aankomt???…….
    (windows-compatibele bijlagen is aangevinkt)

Moderator
    unSOUND

Heb je in je Mail zowel je eigen adres als dat van hun ingevoerd, of heb je eerst het bericht aan jezelf gestuurd en daarna doorgestuurd ? Want bij doorsturen gaan de attachments niet mee…

Bijdrager
    Gees

Nee, eerst via iPhoto naar mijzelf(goed gegaan) en daarna via iPhoto naar de window fam.

Bijdrager
    www.project-euh.com

En wat gebruiken zij? Outlook, hotmail, gmail, provider enz. Doe maar gewoon het programma en het gedeelte achter de @

Bijdrager
    Gees

Ik begrijp uit de reactie’s dat jullie dit op dezelfde manier doen, dus ligt het aan de window-ontvanger.
    Bedankt!!!……..

Bijdrager
    Marc
    ”Gees”

In mijn verstuurde map van Mail zie ik het verzonden bericht incl.25 bijlagen 1.7MB en alle foto’s.
    Begrijp dus niet waarom het bij hun/windows niet aankomt???…….
    (windows-compatibele bijlagen is aangevinkt)

Als je nu eens de moeite deed en maar een paar beelden doorstuurde in een mail ipv 25 stuks in één mail. Misschien krijgen zij de beelden niet binnen wegens te zwaar mailbestand.

Bijdrager
    Gees

Als je nu eens de moeite deed en maar een paar beelden doorstuurde in een mail ipv 25 stuks in één mail. Misschien krijgen zij de beelden niet binnen wegens te zwaar mailbestand.[/quote]

Ga ik doen de volgende keer!…

Moderator
    unSOUND

Of het ligt aan iPhoto… sleep de foto’s eens naar je bureaublad en verstuur ze daarvandaan…

Bijdrager
    Gees

Ook dat ga ik proberen. Alle bedankt weer!…

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.