9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iFlorens

Foto's verwijderen van iPhone

Hey,
    Om de zoveel tijd verwijder ik altijd al mn foto’s van mn iPhone nadat ik ze heb ge├»mporteerd naar mn mac, zo nu dus weer. Maar als ik in iPhoto al mn foto’s naar mn prullenbak sleep gebeurd er niks, en als ik op backspace druk, deselecteren mn foto’s gewoon weer nadat ik de waarschuwing van foto’s verwijderen heb geaccepteerd.

Kan iemand me hiermee helpen? BEDANKT!

Florens

Bijdrager
    Beech

Zit je in Fotostream te kijken ?

Bijdrager
    iFlorens

Nope. Bij ‘Apparaten > Florens’ iPhone

Bijdrager
    Beech

Even voor het begrip: je iPhone verbind je met je Mac, iPhoto start, er wordt gevraagd je foto’s op je iPhone te importeren, je klikt op “alles importeren”, dan wordt aan je gevraagd: ” foto’s verwijderen”, je klikt op ja en dan verdwijnen ze niet op je iPhone ?
    Als je Foto’s op je iPhone openklikt en op filmrol klikt, zie je ze dan niet verwijderd worden ? Bij mij wel, dus dat is gek, maar ik verplaats niets naar de prullenbak, dat gaat nl. helemaal niet.

Bijdrager
    iFlorens

Nee, ik heb ze niet ge├»mporteerd. Ze staan namelijk al op mijn computer, als ik ze nog een keer importeer heb ik dus alles dubbel op mijn computer, en als ik ‘de dubbele niet importeren’ kies, worden alleen de ge├»mporteerde foto’s gewist.

Hoe ik het doe: CMD+A en het naar het prullenbakje slepen. Dan gebeurd er niks (maar hij toont de animatie zegmaar wel). Als ik ipv naar het prullenbakje slepen op Backspace druk, verschijnt er zo’n pop-up of ik zeker weet dat ik alle foto’s wil verwijderen, en als ik dat bevestig, deselecteren alle foto’s. Werkt dus ook niet, terwijl dat wel zou moeten. Anders vraagt hij niet of ik het zeker weet.

Bijdrager
    Beech

Je moet ze wel importeren om ze verwijderd te krijgen, dus dan maar dubbele in iPhote, die kun je dan met de hand verwijderen. Of je moet de dubbele in je iPhone met de hand verwijderen uit je filmrol. Als ze in Fotostream kun je ze zo niet verwijderen.

Bijdrager
    iFlorens

Maar ze staan niet in Fotostream, ze staan op mn iPhone die is aangesloten zegmaar. Onder ‘Apparaten’

Bijdrager
    Beech

Ik had het beter niet over Fotostream kunnen hebben, vergeet dat maar. Maar het begin van mijn vorige betoog staat nog steeds.

Bijdrager
    iFlorens

Oke, nou dan herimporteer ik het wel en dan verwijder ik ze allemaal:) Bedankt voor het helpen!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.