8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    da_vinzius

Fotos verwijderen in iphoto

Ik was begonnen met al men brol fotos te verwijderen uit men iphoto bibliotheek maar nu blijkt dat die nog blijven staan in een mapke van iphoto. Ook omgekeerd werkt niet zo heb ik geprobeerd fotos te wissen vanuit dat mapke maar dan staan ze nog in men iphoto bibliotheek.
    Weet er hier iemand hoe je fotos kan wissen met één druk op de knop.
    Mvg
    Vince

Bijdrager
    Nikita

iPhoto heeft ook nog een eigen prullenbak. Kijk daar ’s naar. Zomaar foto’s uit de iPhoto mappen gaan gooien zal als effect hebben dat iPhoto bepaalde foto’s niet meer kan vinden (maar nog wel de miniaturen laat zien omdat ze nog wel in de Bieb staan vermeld).

Bijdrager
    Yaris

Foto’s toevoegen, bewerken of verwijderen moet je altijd in iPhoto zelf doen, niet in de Finder. Anders krijg je problemen.

Bijdrager
    1984

Heb je de foto’s verwijderd uit de bibliotheek zoals je schrijft, als je ze uit een map verwijderd bijven ze gewoon in de iPhoto bibliotheek staan.

Bijdrager
    da_vinzius

Uit de bibliotheek niet uit een map

@yaris
    : Welke problemen kan ik dan voorhebben want nu is men probleem dat ik fotos verwijder in iphoto maar dat ze blijven staan in de finder. Moest dit over niet zoveel fotos gaan was dit niet zo een probleem. Maar het zijn er wel een pak.

Bedankt voor de reakties
    dat gaat hier snel.
    groeten Vince

Bijdrager
    Yaris

Je moet de foto’s in iPhoto naar de prullenmand van iPhoto slepen en die dan leeg maken. Dan zouden je foto’s ook uit de Finder verdwenen moeten zijn.

Bijdrager
    da_vinzius

Ok dat werkt
    dank u

groeten
    Vince

Bijdrager
    1984
    ”Yaris”

Je moet de foto’s in iPhoto naar de prullenmand van iPhoto slepen en die dan leeg maken. Dan zouden je foto’s ook uit de Finder verdwenen moeten zijn.

Je kunt ook op backspace of delete toetsen nadat je de foto(‘s) geselecteerd hebt, dan zitten ze ook in de prullenmand, (daarna prullenmand legen)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.