1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    HYD

fotos verdwijnen uit albums

Beste mensen, al eerder wat lopen zeuren over Fotos, zie “fotos frustraties”. Maar nu wordt het alleen maar erger. Sinds een paar dagen zijn in een aantal albums de fotos verdwenen. Ik snap niet hoe dit kan, wel ging Fotos op een gegeven moment alles herindexeren. Ik kan ook geen opdracht “herstel” vinden, zat volgens mij wel in iPhoto. Verder heeft Fotos een sorteervolgorde die ik niet snap en ook niet kan veranderen. Oude fotos uit 2013 kom ik bijvoorbeeld in 2016 tegen. En nog wat: het synchroniseren tussen Macbook, Ipad en Iphone gaat slecht. De iPad pakt het goed op, de iPhone niet en daarbij kan ik op de iPad de functionaliteit personen goed gebruiken, terwijl die op mijn Macbook en de iPhone maar voor een gedeelte werkt. Gebruik 10.12.2 op Macbook eind 2012, iPad model MGHX2HC/A, iPhone model MG4F2ZD/A (iPad en iPhone met de laatste update).

Graag hulp, wat is het slimste om te gaan doen. Zelf denk ik dat ik via mijn backup misschien het op kan halen, maar hoe, of zijn er nog andere mogelijkheden?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.