11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    amsterdam2226

Foto's van iPad naar PC exporteren

Beste lezers,

Heb het volgende probje:wil mijn foto’s vanuit mijn Ipad importeren. Heb voor mijn mp3 bestanden Ipod pc transfer aangeschaft maar die is hier niet voor geschikt. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit aan kan pakken?

Met dank, Marc

Bijdrager
    Koetjesreep

Sowieso met iTunes zet je muziek over.
    Foto’s kan je met het programmatje fotolader binnenslurpen.
    Of je kijkt hier

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    KarelWillem

iPhone Explorer

Of je mailt de hele zooi gewoon even?

Hoe komen die foto’s überhaupt op je iPad eigenlijk?

Bijdrager
    Maverick9898

Misschien heeft ie ze opgeslagen van het internet?

Bijdrager
    amsterdam2226

Bedankt voor de snelle reactie,

Bedankt Yaris heb Photo Transfer gedownload, maar…er wordt op het beginscherm alleen gerept van PC naar Ipad en niet andersom. Plus dat er dan een wifi verbinding moet zijn. Bij mij gaat het via het draadje, wel zo makkelijk.

Het vreemde is wel dat als ik via start>>configuratiescherm>>hardware en geluiden>>Automatisch afspelen>>Naar onder scrollen en apparaten aanzie, dan zie ik geen apparaten staan, dit terwijl hij wel Itunes oproept. Dus er is wel een verbinding. Er wordt wel gesynchroniceerd.

Wat betreft dat e-mailen. je kunt slechts 5 foto’s per keer versturen en het zijn er 200. Vakantiekiekjes. Om je vraag te beantwoorden, door een rotfout zijn ze van mijn pc verwijderd. Vandaar.

Misschien, Yaris, kun je me wat verder helpen.
    met die Pho Transfer.
    Marc

Bijdrager
    amsterdam2226

O ja, Mp3 bestanden worden, terwijl ze niet corrupt zijn, soms niet vanaf de PC geupload. Maar dat is een ander verhaal…

Bijdrager
    KarelWillem
    amsterdam2226 op 26 september 2010

…Vakantiekiekjes. Om je vraag te beantwoorden, door een rotfout zijn ze van mijn pc verwijderd. Vandaar….

iPhone Explorer* is een freeware programma voor je Mac of PC.
    Daarmee haal je de foto’s keurig en zonder problemen binnen.

* http://www.macroplant.com/iphoneexplorer/

Bijdrager
    Yaris
    amsterdam2226 op 26 september 2010

er wordt op het beginscherm alleen gerept van PC naar Ipad en niet andersom.

“Van PC naar iPad” werkt ook in de andere richting. Volg de instructies in Transfer photos from this iPad to your computer.

En het is blijkbaar alleen maar mogelijk via een draadloos netwerk.

Bijdrager
    amsterdam2226

Karel Willem: Bedankt. Heb de explorer gedownload. maar…ik zie geen mogelijkheden iets door te bladeren om er iets mee te doen.

Yaris: Het is dus alleen via een draadloos netwerk. Nou ja, dat zal; ik dan doen. Dat er ook vice versa bestanden uitgewisseld kunnen worden is door het niet goed kijken mijnerzijds niet opgevallen, bedankt voor je reactie.

Bijdrager
    KarelWillem
    amsterdam2226 op 27 september 2010

Karel Willem: Bedankt. Heb de explorer gedownload. maar…ik zie geen mogelijkheden iets door te bladeren om er iets mee te doen….

Huh?

Ik wel…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.